Київстар звинуватили у незаконному знятті грошей з рахунку

У квітні 2021 року судді Житомирського апеляційного суду поставили крапку в суперечці клієнта та мобільного оператора щодо тарифного плану та списання коштів

Київстар звинуватили у незаконному знятті грошей з рахунку
Чоловік поскаржився на Київстар до суду

У травні 2020 року чоловік звинуватив «Київстар» у незаконному, на його думку, знятті 40 гривень з рахунку. Він вважав, що сплачує «за щохвилинну та щосекундну» тарифікацію, проте мобільний оператор забирав кошти як абонентську плату по тарифу.

Чоловік написав до «Київстар» та попросив більше так гроші не забирати. Клієнт вважав, що не замовляв тариф з такими умовами, тому заборонив компанії знімати кошти з його рахунку за новими правилами.

«Оператор всупереч волі клієнта та умовам тарифного плану «Київстар Онлайн 3G2018» зняв 40 грн проплачених коштів, з яких 30 грн як абонентська плата та 10 грн за дзвінки», - так переповідав події адвокат чоловіка.

В «Київстар» відповіли на звернення та розклали по поличках умови тарифного плану «Київстар Онлайн 3G2018», яким користувався чоловік. Також, йому надали посиланням на розділ «Як оплачується тарифний план», щоб надалі подібних питань не виникало.

Проте ображеного клієнта ця відповідь не влаштувала, тому він звернувся до суду. В суперечці з мобільним оператором його підтримувала громадська організація «Проти придурків та ідіотів».

Що було у суді

Чоловік просив повернути на рахунок 40 гривень та хотів отримати від «Київстар» 25 тисяч гривень на відшкодування моральної шкоди. Окремо він розраховував отримати ще понад тисячу гривень, які витратив на підготовку до суду.

За правилами, українські оператори мобільного зв’язку можуть встановлювати тарифи, не питаючи дозволу у клієнтів. Але вони повинні завчасно попереджувати їх про зміни та пропонувати вибір, за яким можна обрати найвигідніші умови.

«Відповідно до діючого тарифного плану «Київстар Онлайн 3G2018» щомісячна абонентська плата становить 60 грн, яка знімається раз на 4 тижні в період з 00.00 до 03.00, якщо на рахунку достатньо коштів. Якщо з 00.00 до 03.00 на рахунку недостатньо коштів, плата знімається за денний пакет послуг - 10 грн», - так пояснили в «Київстарі» умови тарифу.

В компанії повідомили, що пакет послуг діятиме чотири тижні за умови, якщо оплата знялась в повному обсязі. У разі, якщо грошей на рахунку немає або їх недостатньо, то до наступного поповнення вартість дзвінків становитиме 2 гривні.

Під час розгляду справи виявилося, що коли «Київстар» був готовий забирати гроші для оплати тарифу, то на рахунку у чоловіка було трохи понад 5 гривень. Тому коли клієнт вніс 40 гривень, то «Київстар» одразу їх забрав для оплати зв’язку.

Суддя не побачив порушень з боку мобільного оператора. Тому у січні 2021 року суддя Коростишівського районного суду Житомирської області Роман Василенко вирішив, що компенсацію від «Київстар» чоловік не отримає.

Клієнт «Київстару» вирішив боротися далі

Чоловік з таким рішенням не погодився та намагався його оскаржити. Він наполягав, що «Київстар» незаконно забрав у нього кошти з рахунку. Також він розраховував на компенсацію, пояснюючи це тим, що ця історія «негативно відобразилась на його психоемоційному стані».

Вже у новому суді перевірили всі факти та не знов не знайшли порушень з боку мобільного оператора. У висновку, у квітні 2021 року судді Житомирського апеляційного суду Оксана Коломієць, Оксана Галацевич та Оксана Талько постановили, що перше рішення вони не змінюватимуть.

У Київстар пояснили, чому компанія не в змозі забезпечити якісний зв'язок попри зростання тарифів

На сторінці мобільного оператора Київстар у Facebook абоненти скаржаться на низьку якість зв’язку. Людей обурює, що це поєднується з постійним підвищенням тарифів. Представник компанії намагається виправдовуватися.

“Якщо найближчим часом, не зміниться щось зі зв'язком в м. Суми під час постійних відключень світла, прийдеться шукати іншого провайдера домашнього інтернету. Я щаслива власниця пакету все разом. З 1 січня підняли вартість тарифу з 250 на 350 грн. Поки немає світла - немає мобільного зв'язку та інтернету. Поки є світло, не знаєш за що хапатися, і ніколи сидіти в інеті. Тобто я просто не знаю навіщо я такі гроші плачу”, - пише Тетяна Зоря.

Представник Київстар у відповіді покладає всю відповідальність за низьку якість послуг на російську агресією, та пояснює їх форс-мажорними обставинами.

«Але оплата послуг, які є у тарифі, допомагає нам інвестувати у відновлення зруйнованої мережі, закуповувати генератори та встановлювати тисячі акумуляторних батарей. Щоб збільшити автономність мережі під час відключень світла. Також ви можете самостійно обрати інший тариф, із меншим обсягом послуг та нижчою ціною, якщо через відключення світла ви не можете використати весь актуальний пакет», - відповів представник компанії.

Інформатор розповідав, що Шахраї вкрали дані з додатка «Мій Київстар» та оформили позику в Moneyveo.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube