У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Абоненти ставлять під сумнів виправдання мобільного оператора
На сторінці мобільного оператора Київстар у Facebook абоненти скаржаться на низьку якість зв’язку. Людей обурює, що це поєднується з постійним підвищенням тарифів. Представник компанії намагається виправдовуватися.
“Якщо найближчим часом ,не змінится щось зі зв'язком в м. Суми під час постійних відключень світла, прийдеться шукати іншого провайдера домашнього інтернету. Я щаслива власниця пакету все разом . З 1 січня підняли вартість тарифу з 250 на 350грн. Поки немає світла - немає мобільного зв'язку і інтернету. Поки є світло, не знаєш за що хапаться, і ніколи сидіти в інеті. Тобто я просто не знаю навіщо я такі гроші плачу”, - пише Тетяна Зоря.
Представник Київстар у відповіді покладає всю відповідальність за низьку якість послуг на російську агресією, та пояснює їх форс-мажорними обставинами.
“Але оплата послуг, які є у тарифі, допомагає нам інвестувати у відновлення зруйнованої мережі, закуповувати генератори та встановлювати тисячі акумуляторних батарей. Щоб збільшити автономність мережі під час відключень світла. Також ви можете самостійно обрати інший тариф, із меншим обсягом послуг та нижчою ціною, якщо через відключення світла ви не можете використати весь актуальний пакет”, - відповів представник компанії.
Юлія Шаповал висловила сумнів щодо того, що компанія не забезпечує якісний зв’язок з об’єктивних причин. Адже, на думку жінки, Київстар акумулює достатньо кошти для того, щоб підтримувати мережу.
“Порахуйте скільки вам капає кожен місяць! Беремо мінімум! 10 мільйонів користувачів! Мінімальний тарифний план!10×150=150000000 ! Ну як, нормальна сума?! І ви ще просите на генератори?! Совість є? Тільки і приходять смс, завтра знімається тафний план! А зв'язку 0! Інтернету 0! За такі гроші вже давно пора купити було генератори! І не треба на жалість давити! Особливо брехати! Нічого ви не робите! Тільки гроші знімаєте!”, - написала Юлія Шаповал.
Представник Київстару відповів наступне: “Щодня інженери Київстар об’їжджають базові станції, підключають їх до дизель-генераторів, якщо є така технічна можливість, довозять паливо для заправки дизель-генераторів. Протягом тижня наші співробітники роблять 600-700 аварійних виїздів, з метою усунення складнощів зі зв`язком. З того часу, як ворог почав нищити енергетичну інфраструктуру України, кількість таких виїздів збільшилась удвічі. Крім того, ми закуповуємо нові генератори, встановлюємо на базові станції велику кількість акумуляторів, щоб продовжити автономну роботу обладнання до 5-6 годин. Також Київстар залучає до комерційної співпраці власників генераторів потужністю від 6 кВт, аби «підстрахувати» наше устаткування”.
Цікавий момент, “Київстар” проводить опитування про якість зв’язку. Але взяти в ньому участь можуть лише ті абоненти, у яких цей зв’язок є. Напевно, компанія зовсім не зацікавлена отримувати негативні відгуки, а бачити реальний стан справ.
Раніше Інформатор повідомляв, як Київстар пояснює відсутність зв’язку при наявності світла.