Українці в 2025 році повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги: як скористатися можливістю

З квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг, підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби

Фото Держпродспоживслужби
Фото Держпродспоживслужби

У першому півріччі 2025 року до територіальних органів Держпродспоживслужби з усієї України надійшло понад 8 тисяч звернень, скарг та заяв. Споживачам уже повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги. Про це 25 липня повідомляє Держпродспоживслужба.

Найчастіше споживачі скаржились на

  • Якість наданих послуг — 43,8% звернень
  • Проблеми з придбаними товарами — 32,6%
  • Порушення при купівлі онлайн — 23,6%

З квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг. Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.

Як подати скаргу

Ви можете направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
  • написати листа на електрону пошту econsumer - info@dpss.gov.ua;
  • надати в паперовому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
  • зателефонувати на «гарячу лінію» за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити