З квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг, підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби
У першому півріччі 2025 року до територіальних органів Держпродспоживслужби з усієї України надійшло понад 8 тисяч звернень, скарг та заяв. Споживачам уже повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги. Про це 25 липня повідомляє Держпродспоживслужба.
Найчастіше споживачі скаржились на:
З квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг. Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.
Ви можете направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом: