Чоловік не зміг вказати країну походження вкладення міжнародної посилки
Чоловік на сайті Укрпошти вирішив оформити міжнародну посилку. Однак при заповненні поля "Країна походження вкладення" відсутній вибір "Китай". Відповідний коментар клієнт залишив 24 липня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, він не зміг вказати країну походження вкладання міжнародної посилки. Адже на сайті Укрпошти відсутній вибір "Китай".
"Чому при оформленні міжнародної посилки через web-кабінет Укрпошти в полі "Країна походження вкладення" немає вибору "Китай"? Як можна щось починати продавати за кордон, коли це не можливо зручно оформити?", - цікавиться чоловік.
В Укрпошті відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що Китай та Гонконг прибрали з переліку країн походження товару.
"Раніше ми прибрали Китай та Гонконг з переліку країн походження товару. Ми прагнемо попередити наших клієнтів про можливі зупинки, затримки або навіть автоматичні повернення відправлень митними органами певних країн, якщо в полі «країна походження» вказано Китай або Гонконг. Ці складнощі можуть виникнути через особливості митного контролю в деяких країнах-призначення. Щодо вибору країни походження, як відправник, ви несете повну відповідальність за достовірність інформації, яку вказуєте у митній декларації, включно з країною походження товару. Ви найкраще знаєте особливості вашого товару, його походження, виробника. Якщо для вас принципово важливо вказати "Китай" або "Гонконг", і ви готові до можливих додаткових перевірок або затримок, ви можете створити відправлення у мобільному застосунку Укрпошти. Там ці країни доступні для вибору. Ми не даємо вказівок щодо того, яку саме країну вам необхідно вказати, оскільки це залежить від фактичного походження вашого товару. Наше завдання — лише інформувати вас про потенційні ризики, пов'язані з вибором певних країн походження", - пояснили в Укрпошті.