В червні 2022 року суддя Печерського районного суду Києва вирішувала, чи має державна компанія виплачувати жінці гроші
У грудні 2016 року о 17:40 стюардеса авіакомпанія «Роза Вітрів» зайшла у потяг Київ-Харків «Інтерсіті». Наступного дня її рейс мав вилетіти із Харкова до Шарм-ель-Шейху. Як і завжди, вона відразу поклала свою валізу у багажний відсік.
Через пару хвилин вона згадала, що щось забула серед своїх речей. Стюардеса встала та підійшла до багажного відсіку, проте сумки там не знайшла. Розуміючи, що валізу викрали, вона звернулась до стюардів вагона, які одразу ж викликали поліцію.
Жінка вважала, що це сталося через недбалість працівників «Укрзалізниці». Крім того, вона не змогла продовжити поїздку, оскільки вимушена була надавати пояснення поліції.
У березні 2017 року стюардеса написала претензію керівнику «Укрзалізниці» та просила повернути їй гроші за невикористаний квиток на картку. Проте в компанії не хотіли нічого виплачувати.
Жінка просила, щоб «Укрзалізниця» виплатила понад тисячу гривень вартості квитка та моральної шкоди. Свої вимоги вона пояснювала ще тим, що через конструктивну особливість вагона слідкувати за поклажею важко. Через це ще до відправлення потяга прямо з вагона хтось викрав її багаж, який жінка оцінила в 30 тис. грн.
За версією «Укрзалізниці», жінка не їхала цим потягом, тому що вийшла розмовляти з поліцією. До того ж мобільні термінали не зафіксували, що вона взагалі сідала у вагон.
Суддя перевірила всі факти та визнала, що за правилами перевезення пасажири повинні слідкувати за своїми речами. Тобто у викраденні валізи винні не працівники «Укрзалізниці», а шахраї. Крім того, жінка сама вийшла з вагона.
Тому у червні 2022 року суддя Печерського районного суду Києва Олена Бусик вирішила, що стюардеса не отримає компенсацію за скасовану поїздку. Це рішення не оскаржувалося.
Регіональні філії «Південна залізниця» та «Південно-Західна залізниця» змінять назви в рамках програми українізації об’єктів залізничного транспорту. Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці» 21 лютого.
«Чому залізниця із центром у столиці має назву «Південно-Західна», а залізниця, що має центр у Харкові, на півночі України, — «Південна»? Це засилля імперської, російської давнини, яке не має нічого спільного з українським сьогоденням. Саме тому в рамках нашої програми «Залізна українізація» ми змінимо це раз і назавжди», — заявив голова правління товариства Олександр Камишін під час презентації цієї програми.
За його словами, процес перейменування регіональних філій буде завершено у 2023 році.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» розпочинає трирічну програму «Залізна українізація», яка позбавить від імперських та російських назв та зображень всі об’єкти залізничного транспорту. Комплексна програма розрахована на 2023-2025 роки.
«За ці три роки в декілька етапів планується українізувати все, що досі пов’язувало залізничну галузь України з країною-агресором: назви регіональних філій, позначки кілометражу, сигнальні позначки, радянські барельєфи, назви станцій», - йдеться у заяві компанії.
Інформатор писав, що «Укрзалізниця» заплатить за те, що залізний люк вдарив жінку по голові.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber.