В Укрпошті відреагували на коментар чоловіка
Чоловік скаржиться на роботу столичного відділення Укрпошти № 03045. Йому постійно відмовляють у відправці OLX-доставок через відсутність безкоштовних пакетів. Відповідний коментар клієнтка залишила 25 липня під публікацією компанії.
За його словами, Укрпошта не може забезпечити відділення №03045 елементарним пакуванням. Він вказує на недбалу халатність працівників.
"Відділення 03045 хронічно відмовляють у відправці OLX-доставок тому ще не мають безкоштовних пакетів і ще хамлять. Вже звертався і нічого не змінюється. Ви не можете забезпечити їх елементарним пакуванням, яке є на абсолютно всіх інших відділеннях чи це просто недбала халатність працівників цього відділення??!! Може когось таки звільните, якщо хтось не хоче там працювати?!", - цікавиться чоловік.
В Укрпошті відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що Для відправлень ОЛХ-доставка не передбачено безкоштовного упакування. Він може подати відправлення у власній тарі, або придбати паковання у відділенні.
"Якщо Ви очікували саме безкоштовний пакет, у відділеннях для відправлень ОЛХ не передбачено наявності безкоштовного пакування. Якщо ваше упакування не відповідало вимогам автоматизованої обробки, вам могли запропонувати придбати відповідне паковання у відділенні або відмовити у прийманні відправлення", - заявили в Укрпошті.
Раніше ми писали, що Укрпошта впровадила автоматизовані сортувальні лінії. Інноваційна система значно покращує швидкість та якість обслуговування, але потребує відповідного пакування посилок. Тому з'явились два нових поняття - ручне та автоматизоване сортування й, відповідно, оновлює стандарти пакування для відправлень, які будуть оброблятися автоматично. Нові вимоги почали діяти з 1 листопада 2024 року.
Вимоги до пакування
Всі посилки, що оброблятимуться на автоматизованих лініях, мають бути упаковані в міцні коробки або спеціальні поліетиленові пакети, що відповідають розмірам відправлень. Для зручності клієнтів Укрпошта надає пакети для дрібних відправлень безкоштовно (Зухвалий пакет).
Клієнти також можуть використовувати власні коробки, якщо вони відповідають вимогам щодо надійності та збереження цілісності відправлень. Компанія не прийматиме посилки у звичайних картонних коробках (не гофрованих), з випуклими поверхнями або з пошкодженнями, такими як вм'ятини, розриви чи плями.
Що буде, якщо посилка без коробки?
Якщо відправлення не має належної упаковки, її можна придбати безпосередньо у відділенні Укрпошти. Для зручності клієнтів у перехідний період ціни на пакувальні матеріали знижено.
Відправлення нестандартних розмірів
Відправлення некоробкового формату, з гострими або виступаючими частинами, без рівної основи, із нестандартними розмірами є непридатними для обробки автоматизованими сортувальними лініями. Вони оброблятимуться вручну. Вартість таких відправлень - вища і розраховується за тарифом для негабаритних відправлень (ознайомитися з тарифами можна за посиланням).