“Зеленський не може підписати договір про те, що Росія забирає повністю Донбас, а Україна відмовляється від Криму та НАТО, бо це заборонено Конституцією. Росіяни будуть біля воріт Дніпра, Полтави та Запоріжжя, якщо Трамп відмовить Україні у зброї та боєприпасах”
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ця пісня про серця, що знаходять одне одного, незважаючи на відстані та випробування. Вона про те, що справжнє кохання завжди знаходить свій шлях — Оксана Білозір.
Діти знайомляться з Хагі Вагі найчастіше через YouTube
Моторошні іграшки Хагі Вагі стали трендом у всьому світі та заполонили ринки. Іграшка має доволі незвичну зовнішність, яка, на перший погляд, видається дивакуватою й кумедною. Багато з тих, хто продає Huggy, не знають, звідки іграшка і що собою являє. Але вони знають, що вона популярна серед дітей — і батьки готові віддати 10 доларів, щоб їх заспокоїти. Про те, чому Хагі Вагі люблять діти та їхню історію розповіло видання The New York Times.
Хагі Вагі є головним лиходієм гри Poppy Playtime. За сюжетом, дії відбуваються на покинутій фабриці іграшок. Колишній співробітник фабрики розслідує загадкове зникнення колег. А потім за ним починає ганятися популярна іграшка Хагі Вагі — синій пухнастий монстр з трикутною головою, великими червоними губами та посмішкою з низкою колючих зубів.
Хагі Вагі був безпечною іграшкою, але через аварію на фабриці він став монстром і почав вбивати. Він обіймає свою жертву і здавлює обійми до смерті.
Моторошна іграшка отримала друге життя на YouTube. Там діти різного віку натрапляють на відео вшанування персонажа, а потім самі стають фанатами.
Дитині легко познайомитися з Хагі Вагі, навіть не чувши про гру. YouTube кишить відео, створеними спеціально для дітей, і платформа докладає всіх зусиль, щоб вони дивилися якомога довше. Попри те, що YouTube очистив частину дитячих роликів та дає батькам можливість вимкнути функцію автоматичного відтворення, платформа усе ще направляє дітей на подібні відео.
«Є багато творців, які просто створюють відеоролики, призначені для маленьких дітей, чиї батьки ставлять перед ними iPad і дають відтворювати відео YouTube, поки вони готують вечерю», – каже Тед Гентшке, керівник відділу виробництва ігор жахів у Лос-Анджелесі.
Також секрет популярності іграшки серед дітей у її зовнішньому вигляді. Творець цього персонажа Зак Беланджер заявив, що основна ідея полягала в тому, щоб створити щось абсолютно нове для гри.
«Він мавпа? Він шкарпеткова мавпа? Він ведмідь? Він щось, але не щось таке. Він тварина, але не така, яку ви коли-небудь бачили»,— каже розробник.
Щоб зробити істоту страшною, Беланджер використав просту техніку: зробити іграшку дійсно великою порівняно з усім іншим на екрані. Також використав трюк з посмішкою, коли з доброї вона під час гри поступово перетворюється на голодну пащу.
«Всі чудові монстри в жахах дуже прості. Очевидно, що це іграшка, створена для того, щоб бути милою, яку перекрутили та деформували, і тепер у неї повний рот жахливих гострих зубів», — каже Дженна Стобер, експерт з відеоігор у жанрі жахів.
Вона припустила, що діти більш відкриті до жахливих фігур, ніж можуть підозрювати дорослі. Тому їм і подобається Хагі Вагі.
Через велику популярність багато іграшок Хагі Вагі підроблені. Торговці часто продають неліцензійні товари в кольорах і візерунках, яких немає в оригінальній відеогрі. В компанії Mob Entertainment, якій належать права на гру та на Хагі Вагі, заявили, що їм знадобилося п’ять місяців після випуску гри для розробки власних ліцензованих продуктів. За цей час підроблені іграшки вже з'явилися на ринку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.