У кожного бувають моменти, коли ніби все добре, але всередині все одно звучить питання “чому?”. Це не драма, це просто історія життя. Ми всі ставимо собі питання, на які немає правильних відповідей.
Абонентка Київстар хоче повернути назад списані кошти, але безрезультатно
Жінка вирішила поповнити рахунок, але додаток Київстар заглючив. У неї два рази списались кошти, які вона не може повернути. Про випадок вона написала на своїй Facebook-сторінці.
За словами абонентки Київстар, вона не може повернути кошти, які помилково списались з рахунку. Це сталось через те, що додаток заглючив.
"Київстар скажіть, а у вас давно сервіс на грані фантастики? Поповнювала рахунок, ваш додаток заглючив і два рази знялись кошти. Намагаюсь повернути одне зняття назад, на гарячій лінії кажуть «так, але вам потім ще в чаті треба буде поговорити з іншим консультантом». В чаті кажуть «які проблеми? Ніяких заявок на повернення не бачимо і це неможливо». Якось не дуже класний сервіс, чи може я не в той чат пишу?", - скаржиться жінка.
Інший користувач порадив жінці подати офіційне звернення через онлайн форму. Його питання вирішили і повернули кошти, хоча три оператори казали: "Нічого не можемо зробити".
У Київстар відреагували на допис клієнтки. Там вказали, що їй потрібно написати свою ситуацію та номер договору в особисті повідомлення, перевіримо.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.