Абонентка Київстар хоче повернути назад списані кошти, але безрезультатно
Жінка вирішила поповнити рахунок, але додаток Київстар заглючив. У неї два рази списались кошти, які вона не може повернути. Про випадок вона написала на своїй Facebook-сторінці.
За словами абонентки Київстар, вона не може повернути кошти, які помилково списались з рахунку. Це сталось через те, що додаток заглючив.
"Київстар скажіть, а у вас давно сервіс на грані фантастики? Поповнювала рахунок, ваш додаток заглючив і два рази знялись кошти. Намагаюсь повернути одне зняття назад, на гарячій лінії кажуть «так, але вам потім ще в чаті треба буде поговорити з іншим консультантом». В чаті кажуть «які проблеми? Ніяких заявок на повернення не бачимо і це неможливо». Якось не дуже класний сервіс, чи може я не в той чат пишу?", - скаржиться жінка.
Інший користувач порадив жінці подати офіційне звернення через онлайн форму. Його питання вирішили і повернули кошти, хоча три оператори казали: "Нічого не можемо зробити".
У Київстар відреагували на допис клієнтки. Там вказали, що їй потрібно написати свою ситуацію та номер договору в особисті повідомлення, перевіримо.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.