"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
- Цю пісню я співала мамі, коли була маленькою. Зараз я співаю її з тою самою любов'ю, але вже дорослим голосом. Українською мовою. Тому що тепер і я, і країна, і час зовсім інші. Це не кавер. Це моє нове "дякую" мамі... Усім мамам України, - каже SWOIIA.
Жінка помилково переказала гроші не туди
Жінка намагалася перевести понад 3 тисячі гривень зі свого рахунку «Vodafone Україна» на картку Monobank. Але щось пішло не так. Смартфон «завис», а коли він знов почав працювати, то виявилося, гроші отримав невідомий.
У лютому 2020 року мешканка Одеси намагалася переказати 3 тис. 290 грн з рахунку «Vodafone Україна» на картку Monobank через додаток у телефоні SharPay. Проте смартфон «завис», після чого виявилося, що гроші двома переказами потрапили на рахунок невідомого їй абонента.
Жінка звернулась до мобільного оператора, щоб той повернув помилково переказані гроші, алей той відмовився це робити. В компанії пояснили, що, можливо, клієнтка стала жертвою шахрайської схеми, намагаючись зробити переказ деінде, окрім додатка SharPay із зазначенням коду СМС, яким шахраї та скористались.
Жінка просила суд стягнути з «Vodafone Україна» помилково переказані гроші. Але в компанії проти цього заперечили та зазначили, що при переказі коштів вони виконували волю клієнтки. Тому що зробити переказ можна було тільки при правильному введені SMS-коду, який отримала жінка.
Суд встановив, що подія сталася на початку лютого, а за поверненням грошей клієнтка звернулася лише через місяць. До того ж з наданих доказів неможливо було встановити, що помилковий переказ стався через збій в роботі системи SharPay, або з вини оператора Vodafone Україна.
Суддя порадила, що якщо жінка вважає, що її гроші переказані помилково, то варто було б не позиватися до оператора, а встановити кому вони потрапили та позиватися вже до цієї особи. Тому у липні 2020 року суддя Київського районного суду Одеси вирішила, що оператор ні в чому не винний і повертати гроші не має обов’язку.
Однак жінка з цим висновком не погодилася і подала на нього скаргу. Вона наполягала, що при спробі переказати кошти на її картку Monobank смартфон «завис» і SMS-повідомлення або інші підтвердження не приходили. Пізніше в мобільному додатку SharPay вона помітила, що гроші були списані двома платіжками, але їх жінка не підтверджувала. Окрім того, один переказ був невдалим через те, що грошей було недостатньо. Тому, на думку жінки, мобільний оператор не забезпечив можливість безпечного переводу грошей. А раз це його провина, то він повинен все повернути.
В компанії на це відповіли, що в них взагалі немає клієнтки з таким прізвищем. На це жінка відповіла, що додаток з переказу грошей є проєктом «Vodafone Україна», а повідомлення на її номер підтверджують укладання між сторонами договору списання/зарахування коштів. Проте судді Одеського апеляційного суду з цим не погодились і в січні 2021 року вирішили не змінювати рішення.
Тоді у жінки залишалася остання спроба – звернення до Верховного Суду. Але судді заявили, що це малозначна справа і не стали її розглядати.
Інформатор розповідав, як дізнатися свій номер телефону.