Державний банк буде залучати клієнтів по-новому
ПриватБанк шукає шляхи залучення нових клієнтів та не забуває про піар. У 2025 році він порекламує свої послуги на радіо. 6 млн грн на це отримає фірма з Києва "Юніверсал Дата Хаб", яка належить сину відомого українського дипломата. Де зможете почути рекламу ПриватБанку - читайте у матеріалі.
7 травня 2025 року ПриватБанк підписав угоду з компанією ТОВ "Юніверсал Дата Хаб" на надання послуг з розміщення реклами на радіо. Конкурентів у неї не було, відповідно 6 млн грн дістанеться цій фірмі. Про це Інформатору стало відомо з відповідного тендеру на порталі публічних закупівель ProZorro.
Згідно з опублікованою інформацією, фірма собі забере лише 0,01% агентських комісій за розміщення інформація у національних та місцевих радіостанціях. За цією логікою компанія чисто символічно працюватиме за майже безкоштовно та отримає 600 гривень. Хоча Приват закладав до 15% комісії.
ПриватБанк планує розміщувати аудіоролики хронометражем 6-45 секунд. Оплата проводитиметься раз на місяць через 20 днів після виконання замовлення. Реклама Привату зазвучить на таких радіостанціях:
А от ТОВ "Юніверсал Дата Хаб", що надасть послуги ПриватБанку з розміщення на всіх цих радіостанціях, зареєстровано у 2018 році у Києві. Власник Максим Хандогій, який проживає у Лондоні та є сином Володимира Хандогія - колишнього посла України у Великобританії, Нідерландах, Бельгії, Люксембурзі, Канаді і колишнього заступника міністра закордонних справ. Директор ТОВ "Юніверсал Дата Хаб" Тетяна Буратчук. За даними аналітичної платформи YouControl, за 2024 рік компанія отримала понад 158,5 млн грн доходів, у 2023 році - понад 89,2 млн грн, у 2022 році - майже 48,9 млн грн. Для ПриватБанку вже виконувала аналогічне замовлення на 3 млн грн рік тому.