Як працюють супермаркети АТБ в "червоних" зонах карантину в Україні

Читать на русском

Вакцинація активно набирає обертів і важливу роль в цьому відіграє соціально орієнтований бізнес

Читать на русском
Як працюють супермаркети АТБ в "червоних" зонах карантину в Україні

Вакцинація активно набирає обертів і важливу роль в цьому відіграє соціально орієнтований бізнес

Епідеміологічна ситуація в Україні залишає бажати кращого - з 18 жовтня ще чотири регіони прийняли правила "червоної" зони і змушені слідувати жорстким обмеженням. Такий стан речей змусив мешканців як мінімум цих областей переглянути своє ставлення до вакцинації проти COVID-19 і нарешті записатися на щеплення.

В Україні вакцинація активно набирає обертів і важливу роль у цьому відіграє соціально орієнтований бізнес. Особливо той, якому вже багато років довіряють мільйони українців, — повідомляє Інформатор. Яскравий приклад - політика корпорації АТБ: понад 80% співробітників компанії вакциновані, як і понад 85% працівників торгової мережі АТБ-Маркет. Їхня загальна чисельність складає 59 тисяч осіб. Це серйозний внесок у боротьбу з коронавірусною пандемією, чергову хвилю якої ми спостерігаємо зараз, у жовтні.

Більш того, супермаркети АТБ стали першими в країні, де з перших днів пандемії були дотримані всі карантинні вимоги: обробка приміщень, поверхонь і торгового устаткування дезрозчинами, носіння захисних масок персоналом магазинів і відвідувачами, постійне використання рукавичок, щитків і т.п. Просторі торгові зали мережі АТБ і сучасна вентиляція приміщень дозволяють максимально знизити ризики зараження. Торгове обладнання та місця, які часто торкаються руками, - візки, кошики, сенсорні панелі, ваги, вітрини, — регулярно обробляються дезінфікуючими розчинами. На входах і виходах у кожен супермаркет стоїть засіб для санобробки рук. Компанія чітко виконувала і виконує всі вимоги карантину, що дозволяє їм працювати безперебійно. Таким чином, жорсткість правил карантину та вхід деяких областей до "червоної" ніяк не позначиться на роботі магазинів торгової мережі АТБ-Маркет.

Завдяки такому підходу до ведення бізнесу і відношенню як до своїх співробітників, так і до покупців, корпорація "АТБ" - протягом багатьох років залишається лідером і драйвером української роздрібної торгівлі. Магазини флагманського підприємства Корпорації — торгової мережі АТБ-Маркет сьогодні присутні у всіх 24-х областях України. Постійними клієнтами 1262-х супермаркетів стали вже понад чотири мільйони громадян і ці цифри стрімко ростуть. Понад чверть століття слідуючи стратегії динамічного розвитку компанія щорічно відкриває близько сотні нових комфортних магазинів, створює 4-5 тисяч нових робочих місць. Щоби безперебійно забезпечувати гарантовано свіжими продуктами мільйони українців, на підприємствах корпорації працюють вже понад 70 тисяч осіб.

Партнерський матеріал

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.