«Ми повинні визнати, що він слухає багато сміття про Україну. У нього є люди, які говорять йому на вухо нісенітниці про війну, про першопричини війни, про НАТО. Ми всі знаємо, що це маячня, але він це чує».
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Цей трек про той момент, коли тільки з «тією самою» людиною, ти можеш щиро і гучно сміятися, говорити допізна на різні теми, і просто бути собою.
Літр бензину марки "Євро-95" коштує 52,66 гривні
У вівторок, 6 грудня, середні ціни на найбільших заправках України на бензин марки "Євро-95" та автогаз підвищилися на 0,3-0,6% до 29,73-52,66 гривні за літр. Вартість дизельного палива марки "Євро" збереглася на рівні 56,00 гривні за літр. Про це свідчать дані на сайтах провідних українських АЗС.
Середні ціни на бензин А-95 підвищилися на 0,6% із 52,33 гривні за літр до 52,66 гривні за літр. Середні ціни на дизельне паливо збереглися на 56,00 гривні за літр. Середні ціни на газ підвищилися на 0,3% із 29,65 гривні за літр до 29,73 гривні за літр.
З 5 грудня почав діяти перший етап нафтового ембарго ЄС щодо російської сировини. Це, на думку аналітиків Bloomberg, спричинить світовий дефіцит дизельного пального. До слова, росія все ще залишається найбільшим постачальником дизельного палива у Європі. Експерт з ринку палива Геннадій Рябцев розповідає, що українські компанії залежні від європейського ринку, де наприкінці листопада ціни стрибнули вгору. Також в Україні через відключення світла зріс попит на генератори, а відповідно й на пальне він теж збільшився. Директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн зауважує, що з попитом зросли й фрахти – тарифи на перевезення. По-перше, це означає, що попит на послуги зростає і, відповідно, зростає ціна. По-друге, власники ресурсів теж піднімають ціни для покупців. Деякі мережі підняли ціну на 0,5–1 гривню. Це зроблено для того, щоб трішки знизити попит.
Важливо, що на ціни не вплинуть постачання морозостійкого дизпалива. Раніше, місяць тому, коли українські компанії тільки почали контрактувати продукт, це питання викликало певні труднощі. Проте з постачаннями з півночі Європи, звідки йде половина ресурсів, не має проблем, оскільки країни у такому ж кліматичному поясі, що й Україна. Питання стосувалося південних постачань. Але на сьогодні це питання вже пропрацювали.
Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.
Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.