Головна
Україна
Події
18:01, 21 Вересня
Информатор UA

Интро

Верховна рада повернула акцизний податок на пальне.Відповідний законопроєкт №7668-д підтримали в цілому. Всі пільги діятимуть до кінця воєнного стану. Про це повідомив народний депутатЯрослав Железняк.Згідно з документом, тепер в Україні почнуть діяти акцизи: для бензину, дизеля та біопалива - 100 євро за 1 000 літрів, для газу - 52 євро за 1 000 літрів.ПДВ для всього залишається на рівні 7%. При цьому встановлено пільги для палива на потреби Міністерства оборони. Для військових акциз становитиме 0 євро за 1 000 літрів. Така норма діятиме на період воєнного стану в Україні. Він додав, що на повернення акцизів належить очікувати наприкінці вересня. Всі пільги діятимуть до кінця воєнного стану, але не пізніше, ніж до 1 липня 2023 року. Як пише видання "Enkorr", парламент 15 березня ухвалив закон №7137-д, яким передбачив нульову ставку акцизу на бензин, дизельне пальне й скраплений газ і зменшив ПДВ з 20 до 7%. До війни "нафтові" акцизи приносили вдо 70 мільярдів гривень, або до 2,25 мільярда євро на рік (за торішнім курсом). ПДВ на акциз ще 0,45 мільярда євро відповідно. Ставки були такі: бензин 213 євро/1000 л, ДП 139, скраплений газ 52 євро. За прогнозамидиректора консалтингової групи "А-95" Сергія Куюна,повернення акцизів на пальне не спричинить подорожчання бензину та дизпального.Світові ціни за останній час відчутно просіли, це створює потенціал для зниження цін в Україні на 3-4 грн/л. Акциз перекриє це зниження, внаслідок чого ціни стабілізуються біля поточних позначок: бензин А-95 50-52 грн/л, дизпальне 51-53 грн/л.Стабілізується на поточних значеннях й ціна на скраплений газ (27-28 грн/л). Цінова пропорція газ-бензин буде становити біля 60%, тобто ефективність використання автогазу повністю зберігається. При цьому, як свідчать розрахунки, бюджетні надходження від скрапленого газу дещо перевищать надходження від бензину. Що відомо про ситуацію з пальним Після ударів окупантів поінфраструктурі Україна стала критично залежною від імпорту нафтопродуктів.Відомо, що країна нарощує обсяги імпорту палива.Саме тому зараз немає ажіотажу на пальне,відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. За прогнозами споживання у вересні-грудні щомісяця нашій країні потрібно 500-550 тисяч тоннпального. 95% імпортованого бензину та 72% дизельного палива ми отримуємо з країн ЄС. Лідерами постачання є Румунія, Литва, Словаччина, Греція, Болгарія та Польща. Українціможуть безкоштовно отримати пальне деталітут. Нагадаємо, в Україніможуть спростити процесреєстрації авто.Крім того,посвідчення водія адаптували до документів ЄС. Такожписав, чи варто боятися нової паливної кризи. Підписуйтесь на нашTelegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналіІнформатор Live. Підписатися на канал у Viber можнатут.

В Україні вирішили повернути акцизи на пальне

Читать на русском
В Україні вирішили повернути акцизи на пальне

На час дії воєнного стану ввели пільги на паливо для Міноборони

Верховна рада повернула акцизний податок на пальне. Відповідний законопроєкт №7668-д підтримали в цілому. Всі пільги діятимуть до кінця воєнного стану. 

Про це повідомив народний депутат Ярослав Железняк. Згідно з документом, тепер в Україні почнуть діяти акцизи: для бензину, дизеля та біопалива - 100 євро за 1 000 літрів, для газу - 52 євро за 1 000 літрів. ПДВ для всього залишається на рівні 7%. 

При цьому встановлено пільги для палива на потреби Міністерства оборони. Для військових акциз становитиме 0 євро за 1 000 літрів. Така норма діятиме на період воєнного стану в Україні.

Він додав, що на повернення акцизів належить очікувати наприкінці вересня. Всі пільги діятимуть до кінця воєнного стану, але не пізніше, ніж до 1 липня 2023 року.
 
Як пише видання "Enkorr", парламент 15 березня ухвалив закон №7137-д, яким передбачив нульову ставку акцизу на бензин, дизельне пальне й скраплений газ і зменшив ПДВ з 20 до 7%. До війни "нафтові" акцизи приносили в бюджет до 70 мільярдів гривень, або до 2,25 мільярда євро на рік (за торішнім курсом). ПДВ на акциз — ще 0,45 мільярда євро відповідно. Ставки були такі: бензин — 213 євро/1000 л, ДП — 139, скраплений газ — 52 євро.
 
За прогнозами директора консалтингової групи "А-95" Сергія Куюна, повернення акцизів на пальне не спричинить подорожчання бензину та дизпального. Світові ціни за останній час відчутно просіли, це створює потенціал для зниження цін в Україні на 3-4 грн/л. Акциз перекриє це зниження, внаслідок чого ціни стабілізуються біля поточних позначок: бензин А-95 – 50-52 грн/л, дизпальне – 51-53 грн/л. Стабілізується на поточних значеннях й ціна на скраплений газ (27-28 грн/л). Цінова пропорція газ-бензин буде становити біля 60%, тобто ефективність використання автогазу повністю зберігається. При цьому, як свідчать розрахунки, бюджетні надходження від скрапленого газу дещо перевищать надходження від бензину.

Що відомо про ситуацію з пальним 

Після ударів окупантів по паливній інфраструктурі Україна стала критично залежною від імпорту нафтопродуктів. Відомо, що країна нарощує обсяги імпорту палива. Саме тому зараз немає ажіотажу на пальне, на АЗС відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. За прогнозами споживання у вересні-грудні щомісяця нашій країні потрібно 500-550 тисяч тонн пального. 95% імпортованого бензину та 72% дизельного палива ми отримуємо з країн ЄС. Лідерами постачання є Румунія, Литва, Словаччина, Греція, Болгарія та Польща. Українці можуть безкоштовно отримати пальне — деталі тут.

Нагадаємо, в Україні можуть спростити процес реєстрації авто. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.

Також Інформатор писав, чи варто боятися нової паливної кризи

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.