У жінки після спілкування з працівником ПУМБ з картки зникло 2 207 гривень, вона вимагає компенсацію у розмірі майже 124 тисячі гривень - на чий бік став суд

Читать на русском

Жінка каже, що банк безпідставно відмовив повернути на її рахунок незаконно зняту суму, не провівши детального службового розслідування

Читать на русском
ПУМБ
Суд не став на бік жінки, яка вимагала від ПУМБ компенсацію у розмірі майже 124 тисячі гривень

Жінка каже, що банк безпідставно відмовив повернути на її рахунок незаконно зняту суму, не провівши детального службового розслідування

У клієнтки ПУМБ з рахунку зняли 2 207 гривень. Перед цим вона отримала дзвінок від нібито працівника фінустанови про заблоковану картку. Жінка назвала йому чотири цифри з повідомлення, яке прийшло її на телефон. 

Як вказується у рішенні Крюківського районного суду Кременчука Полтавської області, жінка повернувшись з-за кордону після лікування, де використала банківську картку ПУМБ. 21.10.2019 року вона зарахувала 2 тисячі гривень на погашення використаних коштів за 2 місяці. У вересні 2019 року за неї внесли 2 500 гривень. На наступний день банк повідомив, що її картка заблокована на 62 дні та вказали для довідки телефон.

Зателефонувавши на вказаний номер, працівник банку відповів їй, що для розблокування потрібен номер картки. Вона його не пам'ятала, той погодився і повідомив її персональні дані (П.І.Б., адресу проживання, дату народження, номер картки, ключове слово - дівоче прізвище матері). Ці дані зберігалися в банку, як персональні дані. Після уточнення персональних даних (назвавши їх сам) він повідомив, що на телефон надійде повідомлення з 4 цифрами, які вона повинна сказати, щоб розблокувати картку. Надійшли цифри 1255, вона їх назвала, той не відключався. Потім він сказав, що картка розблокована успішно.

Аналогічна ситуація по верифікації сталася 27.08.2019 року у відділенні банку, коли перед виїздом за кордон вона з працівником банку змінювала номер мобільного телефону в її персональних даних, щоб не було блокування рахунку при оплаті за кордоном. Хоча у відділенні її добре знали, однак зняли паспортні дані та ідентифікаційний код, називала ключове слово. Після цього на її новий телефон надійшов код із 4-х цифр. Цей код працівниця відділення ввела у комп'ютері та операція по зміні номера телефону пройшла успішно. Але, через деякий час надійшло повідомлення, в якому вказувалось, що з її картки зняли 2 207 гривень. 

Жінка каже, що банк в порушення ст. 1166, 1167 та 1172 ЦК України, безпідставно відмовив повернути на її рахунок незаконно зняту суму, не провівши детального службового розслідування. Таким чином, сума матеріальної шкоди завданої їй складає 23 993 гривень. Ще їй своїми діями ПУМБ спричинив і моральну шкоду, яку вона оцінила в 100 тисяч гривень.

Яким було рішення суду?

Жінці відмовили у задоволенні позову. Вона не привела доказів, що саме працівниками АТ "Перший Український Міжнародний Банк" їй заподіяна шкода у вказаному розмірі. 

"На засіданні позивачка підтвердила, що нею невстановленій особі, яка представилась працівником банку ПУМБ, в телефонній розмові було повідомлено код який надійшов у повідомленні на її телефон для розблокування картки, після чого з її картки зняли кошти в сумі 2 207 гривень. Суд приходить до висновку, що вимоги про стягнення на її користь з відповідача АТ "Перший Український Міжнародний банк" незаконно списаних з її карткового рахунку коштів задоволенню не підлягають", - заявили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.