ПУМБ запропонував клієнту закрити кредит по програмі прощення, той вніс домовлену суму, але заборгованість не зникла - що говорять у фінустанові про ситуацію

Читать на русском

Після оплати з клієнта ПУМБ додатково стягнули кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту

Читать на русском
ПУМБ
ПУМБ не закрив кредит клієнта по програмі прощення

Після оплати з клієнта ПУМБ додатково стягнули кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту

Чоловік отримав від ПУМБ пропозицію закрити кредит по програмі прощення. Він вніс повну суму, яка була домовлена з банком. З моменту оплати пройшло майже 2 місяці, а його так і не закрили.

Відповідна скарга опублікована на сайті "Мінфіну". Клієнт ПУМБ отримав пропозицію закрити готівковий кредит по програмі прощення. Перед оплатою він уточнив відповідну інформацію на гарячій лінії та у відділенні банку.

"27 вересня було внесено повну суму, яка була домовлена з банком (8 900 гривень) у касі відділення. Після оплати мені повідомили, що я всі зобов’язання перед банком виконав та протягом 14 днів кредит закриють, а документи про це відправлять на мою адресу. З моменту оплати пройшло майже два місяці, а кредит так і не закрили. Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості, але там окрім "чекайте" та "Ваша справа в аналітичному відділі" більше нічого не почув", - розповів клієнт. 

Також після оплати з клієнта ПУМБ додатково стягнули кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту (в жовтні та листопаді). Представники банку йому говорили різну інформацію.

"Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості з приводу цього питання, але що я тільки не почув від представників банку.  Два рази їздив до відділення, але там тільки розводять руками, нібито в них немає взагалі інформації про мій кредит і все чим вони можуть допомогти, так це "дзвоніть у відділ заборгованості". В аналітичному відділі, як я з'ясував, моя справа з 19 жовтня. Написав скаргу, але відповіді не отримав. Ні скарги, ні звернення, ні дзвінки, ні поїздки до відділення банку нічим не допомогли", - акцентував клієнт. 

Реакція ПУМБ 

У ПУМБ шкодують, що у клієнта виникло таке враження про роботу банку. Йому пообіцяли надати зворотний зв'язок. 

"Нам шкода, що у вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо вам зворотний зв'язок", - відповіли у ПУМБ. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.