ПУМБ запропонував клієнту закрити кредит по програмі прощення, той вніс домовлену суму, але заборгованість не зникла - що говорять у фінустанові про ситуацію

Після оплати з клієнта ПУМБ додатково стягнули кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту

ПУМБ
ПУМБ не закрив кредит клієнта по програмі прощення

Чоловік отримав від ПУМБ пропозицію закрити кредит по програмі прощення. Він вніс повну суму, яка була домовлена з банком. З моменту оплати пройшло майже 2 місяці, а його так і не закрили.

Відповідна скарга опублікована на сайті "Мінфіну". Клієнт ПУМБ отримав пропозицію закрити готівковий кредит по програмі прощення. Перед оплатою він уточнив відповідну інформацію на гарячій лінії та у відділенні банку.

"27 вересня було внесено повну суму, яка була домовлена з банком (8 900 гривень) у касі відділення. Після оплати мені повідомили, що я всі зобов’язання перед банком виконав та протягом 14 днів кредит закриють, а документи про це відправлять на мою адресу. З моменту оплати пройшло майже два місяці, а кредит так і не закрили. Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості, але там окрім "чекайте" та "Ваша справа в аналітичному відділі" більше нічого не почув", - розповів клієнт. 

Також після оплати з клієнта ПУМБ додатково стягнули кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту (в жовтні та листопаді). Представники банку йому говорили різну інформацію.

"Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості з приводу цього питання, але що я тільки не почув від представників банку.  Два рази їздив до відділення, але там тільки розводять руками, нібито в них немає взагалі інформації про мій кредит і все чим вони можуть допомогти, так це "дзвоніть у відділ заборгованості". В аналітичному відділі, як я з'ясував, моя справа з 19 жовтня. Написав скаргу, але відповіді не отримав. Ні скарги, ні звернення, ні дзвінки, ні поїздки до відділення банку нічим не допомогли", - акцентував клієнт. 

Реакція ПУМБ 

У ПУМБ шкодують, що у клієнта виникло таке враження про роботу банку. Йому пообіцяли надати зворотний зв'язок. 

"Нам шкода, що у вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо вам зворотний зв'язок", - відповіли у ПУМБ. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube