Клієнтка звернулася у відділення для отримання інформації особисто, але безрезультатно
Клієнтці ПУМБ стало відомо про заборгованість за кредитним договором. Вона просить надати їй можливість ознайомитись з договором. Однак фінустанова у цьому відмовляє, тож їй довелося звертатися до суду.
Як вказується у рішенні Садгірського районного суду Чернівців, жінка дізналась, що за нею рахується заборгованість за кредитним договором. Вона звернулась до ПУМБ із заявою, де просила надати можливість ознайомитись з оригіналом договору. Клієнтка звернулася у відділення для отримання інформації особисто, але безрезультатно.
Суд з'ясував, що жінка звернулася до ПАТ "ПУМБ" із заявою про надання інформації. Листом банк надав відповідь на запит, якою відмовив у наданні інформації. Вона повторно звернулася про надання інформації, згідно з заявою, що адресована керуючому відділення ПУМБ. Обґрунтовуючи вимогу про визнання неправомірною бездіяльності фінустанову, що полягає у ненаданні відповіді на звернення громадянка посилається на порушення банком положень Законів України "Про споживче кредитування", "Про банк і банківську діяльність", "Про звернення громадян".
"Вимоги позивачки підлягають задоволенню, оскільки в межах даного спору нею доведено факт порушення з боку відповідача обов'язку в частині надання повної інформації та копій документів відповідно до запиту. З огляду на викладене, позов до ПАТ "Перший Український Міжнародний Банк" про визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити дії підлягає задоволенню повністю", - наголосили у суді.
Позов жінки задовольнили. Діяльність публічного акціонерного товариства "Перший Український Міжнародний Банк" визнали протиправною та зобов'язали надати клієнтці у письмовому вигляді інформацію на питання, які викладені у заявах, а саме:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.