У роботі "Київстару" стався збій: що сталося

Користувачі мобільного оператора скаржаться на проблеми із самим зв'язком

У роботі "Київстару" стався збій: що сталося

У четвер, 3 лютого, у роботі мобільного оператора "Київстар" стався збій.

Користувачі мобільного оператора скаржаться на проблеми із самим зв'язком, роботою сайту та додатком й іншими послугами, - повідомляє Інформатор.

Відразу зазначимо, що проблема торкнулася не всіх користувачів. У когось зв'язок та послуги працюють, однак є й ті, хто відчувають проблеми. Причому, збій спостерігається практично по всій Україні. Так, наші читачі нам повідомили, що вони не можуть дзвонити. При спробі набору номера вони чують повідомлення, що у них недостатньо коштів на рахунку, хоча це не так. Також через збій неможливо дізнатися стан особового рахунку. При цьому домашній інтернет у багатьох користувачів працює без проблем.

Щодо сайту kyivstar.ua, то він також працює з перебоями. З третьої спроби нам вдалося завантажити сайт, але при переході до розділів з'являються повідомлення "сайт недоступний" або помилка 502 (Bad Gateway). Однак при оновленні сторінки на сайт все ж таки вдалося зайти.

На офіційній сторінці "Київстару" у Facebook користувачі також скаржаться на проблеми зі зв'язком. На подібні коментарі «Київстар» підтверджує наявність проблеми: «Дійсно, спостерігаються складнощі, дякую за інформацію, ми вже повідомили про проблему в наш технічний відділ, ми працюємо над усуненням проблеми».

У роботі "Київстару" стався збій: що сталося 1

Ми звернулися до "Київстару" за коментарями щодо збою, але поки що не отримали відповіді. Ми оновимо матеріал, як тільки отримаємо коментар щодо збою.

ОНОВЛЕНО:

На офіційній Facebook-сторінці "Київстару" з'явився коментар щодо збою.

 
 

"Шановні абоненти, сьогодні у частини абонентів передплати можуть спостерігатися тимчасові складності при дзвінках на інші номери в мережі Київстар і 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми з'ясовуємо їх причину і докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично. На ваші питання ми відповідатимемо у спільноті Київстар у соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов'язково надамо відповідь кожному", - йдеться у повідомленні мобільного оператора.

Раніше ми повідомляли, що Україна отримає партію пігулок від коронавірусу.

Також писали про те, що у Карпатах може зійти лавина.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube