Разом із документами про періоди підприємницької діяльності можна подати скановані копії інших документів про стаж, наприклад: документи про здобуття освіти, свідоцтво про народження дитини, військовий квиток, трудову книжку тощо
Оцифрування періодів трудової та підприємницької діяльності – це переведення паперових документів у електронний формат, що забезпечує надійне зберігання відповідної інформації, зменшуючи ризик втрати або пошкодження паперових документів. Цей процес допомагає автоматизувати процедуру нарахування пенсій, соціальних виплат та спростити кадрові процедури. Про це повідомляє Пенсійний фонд.
Електронна трудова книжка формується Пенсійним фондом України на основі звітності, що подають роботодавці, а також шляхом оцифрування паперових документів. Для фізичних осіб – підприємців це також є актуальним, бо електронна трудова книжка може спростити процедуру підтвердження стажу та нарахування пенсійних виплат.
Відповідно до Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 №637, та Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, період здійснення фізичною особою підприємницької діяльності до 01.01.2004 підтверджується, зокрема:
На загальній системі оподаткування:
На спрощеній системі оподаткування:
Періоди здійснення фізичною особою підприємницької діяльності після 01.01.2004 до страхового стажу зараховуються на підставі даних, що містяться в системі персоніфікованого обліку.
Подати відомості про періоди підприємницької діяльності можна скориставшись засобами вебпорталу Пенсійного фонду України.
Для цього необхідно:
Разом із документами про періоди підприємницької діяльності можна подати скановані копії інших документів про стаж, наприклад: документи про здобуття освіти, свідоцтво про народження дитини, військовий квиток, трудову книжку (у разі її наявності) тощо. Результат опрацювання звернення можна переглянути у вкладці “Мої звернення”.
Як раніше повідомляв Інформатор, витяг з реєстру застрахованих осіб — це сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу, які можна отримати у паперовій формі, особисто звернувшись до найближчого сервісного центру, або в електронній формі за допомогою вебпорталу електронних послуг. В розділі Мої звернення з’явиться завдання зі статусом Виконано, сформований документ у PDF форматі можна зберегти на електронний пристрій або роздрукувати.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.