Державна Укрнафта за 800 тисяч назнімає рекламу зі знаменитостями для Instagram і TikTok

Мережа АЗС шукає нові способи залучити більше клієнтів, один з них - креативна реклама та включення відомих людей до просування бренду

Укрнафта, тревел-блогер та зірка
Укрнафта, тревел-блогер та зірка

24 вересня державна компанія "Укрнафта" оголосила тендер на послуги рекламних агентств. Результати очікуються вже 7 жовтня. Переможцю потрібно буде залучити до реклами пального від Укрнафти відомих співаків, блогерів: їхні Reels ви побачите у Instagram та TikTok з брендом UKRNAFTA. 

Тендер з'явився на порталі публічних закупівель ProZorro. В ході торгів ці роботи можуть подешевшати для замовника - Укрнафти. Послуги мають надаватися від дати укладання угоди з підрядником до кінця 2025 року - тобто десь з середини жовтня до завершення грудня. 

За задумом, залучать зірок естради та кіно, блогерів, лідерів громадської думки, нішевих інфлюєнсерів. Всі вони будуть розповідати про переваги продуктів Укрнафти над конкурентами. Запуск кожної окремої рекламної кампанії та її часові рамки будуть узгоджуватися з Укрнафтою. Задача - збільшити продаж бензину, дизелю, автогазу, а ще підвищити впізнаваність бренду.

Але, судячи з опису, також у рекламних роликах будуть анонсувати акції/заходи Укрнафти та просувати не паливні товари (хотдоги, бургери та іншу їжу!), а ще інформація про волонтерські збори для потреб Сил Оборони України, ініційовані Укрнафтою. Якась співачка чи блогерка, можливо, рекламуватиме й іграшки, які можна придбати на АЗС Укрнафти для дитини, щоб малеча не нудьгувала у дорозі.

Відомі люди мають мати чітку проукраїнську позицію та погодитися на своїх сторінках розмістити рекламний контент з Укрнафтою. Тривалість роликів для Instagram та TikTok становитиме 40-120 секунд. Зокрема, мають бути залучені такі кадри:

  • 5 блогерів/інфлюєнсерів з аудиторією понад 100 тис. підписників;
  • 5 блогерів/інфлюєнсерів з аудиторією понад 50 тис. підписників.

Дозволено зменшення кількості аудиторії на 5 тис. осіб. Аудиторія блогера має бути різноманітною за віком, статтю та професійним профілем. Тематика блогів: lifestyle, подорожі, волонтерство, гумор або скетч, автоновини та огляд авто. Інфлюєнсер має однаково позитивно сприйматися як жіночою, так і чоловічою аудиторією. Перелік відомих осіб, з ким працювати та графік розміщення контенту буде узгоджуватися Укрнафтою. Підрядник може допомогти блогерам знімати рекламні ролики, а взагалі це можуть бути й селфі-відео.

Яка рекламна компанія переможе у тендері і скільки грошей дійсно витратить Укрнафта - Інформатор прослідкує. Втім, напевно, у документах не будуть прописувати імена та нікнейми залучених до реклами відомих людей.

Зверніть увагу

Будьте обережні! Шахраї у Telegram створили фейковий акаунт АЗК UKRNAFTA. Їхня ціль - заволодіти вашими даними та зламати акаунт. За нову підписку на фейковому каналі нібито розігрують 10 літрів пального.

Нагадуємо, що державна Укрнафта заплатила найбільшому ЗМІ України - "Українській правді" 420 тис. грн за організацію щорічного конкурсу "УП 100. Сила жінок" та виступ представниці Укрнафти у панелі на цьому форумі та публікацію інтерв'ю. Раніше стало відомо, що Укрнафта купує молочну продукцію на понад 26 млн грн у колишніх депутатів Верховної Ради України Андрія та Олександра Табалових.

Для чого Укрнафті їжа і напої на десятки мільйонів гривень, які вона не продає клієнтам АЗК - читайте тут. Раніше стало відомо, що UKRNAFTA купує мережу АЗК Shell.

Стежте за нами у Viber

Image
Оперативні новини та розбори: Україна, світ, війна. Підпишиться👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити