«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі

Сімейний бренд «Вухастик», виробництво якого було розпочато влітку 2023 року, відсвяткував свою другу річницю. Подія відбулася 30 серпня у Бучанському міському парку в межах літнього фестивалю для родин – Мамазліт, де «Вухастик» виступив генеральним партнером.

У бренд-зоні «Вухастика» на гостей чекали творчі майстер-класи, веселі ігри, подарунки, смачні частування та яскраві фотозони. Святкування об’єднало сотні родин і подарувало теплий день радості, дитячого сміху та спільних спогадів.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 1

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 2

Продукція ТМ «Вухастик» виготовляється на виробничих потужностях ПрАТ «Вінницяпобутхім» та охоплює категорії засобів для прання і догляду. За два роки бренд став одним із найпомітніших на українському ринку, здобув перемогу у національній премії «Вибір року» у двох категоріях, розширив асортимент і вийшов на міжнародні ринки, зокрема у Молдову та Грузію. Сьогодні лінійка «Вухастика» налічує десятки позицій – від пральних порошків і рідких гелів для прання до кондиціонерів, засобів для миття посуду та продукції для дитячого прання.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 3

«Ми вдячні українським родинам за довіру, яку вони висловлюють бренду «Вухастик». За короткий час він став улюбленим у своїй категорії, а наше завдання – і далі зростати разом із родинами та робити їхнє життя простішим і комфортнішим», – зазначає Світлана Попова, CMO AFINA Group.

Бренд також активно долучається до соціальних ініціатив. Протягом останніх двох років «Вухастик» неодноразово передавав продукцію для підтримки військових, їхніх сімей та внутрішньо переміщених осіб у межах проєктів гуманітарної допомоги AFINA Group.

Друга річниця стала важливим етапом для «Вухастика», адже бренд уже асоціюється з турботою, чистотою та родинними цінностями. У майбутньому компанія планує подальше розширення асортименту, вихід на нові ринки та активні комунікаційні проєкти, щоб і надалі бути брендом №1 для українських сімей.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 4

Довідка

ТМ “Вухастик” - українська серія засобів для догляду та прання, яка поєднує ефективність, безпечність і турботу про близьких. Безпечна та ефективна для всієї родини.

AFINA Group - провідний оператор ринку України у напрямках дистрибуції, логістики та створенні власних брендів в категоріях товарів побутової хімії, гігієни та догляду.

Найвідоміші бренди AFINA Group: ТМ Вухастик, ТМ iFresh, ТМ SARMIX, TM Family Home.

Компанія обслуговує ключові національні та локальні торговельні мережі завдяки власній розгалуженій мережі філій та розподільчих логістичних центрів. Територія покриття - вся Україна, центральний офіс розташовано в Дніпрі. 

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 5

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 6

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 7

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити