Ще з малих років я дуже любила танцювати та співати. І мама – перша людина, яка підтримала мене у цих бажаннях. Я багато чула пісень про мам, тому також вирішила таку заспівати. Хочеться, аби кожна українська дитина знала тепло мами та силу її любові, яка творить справжні дива.
Сімейний бренд «Вухастик», виробництво якого було розпочато влітку 2023 року, відсвяткував свою другу річницю. Подія відбулася 30 серпня у Бучанському міському парку в межах літнього фестивалю для родин – Мамазліт, де «Вухастик» виступив генеральним партнером.
У бренд-зоні «Вухастика» на гостей чекали творчі майстер-класи, веселі ігри, подарунки, смачні частування та яскраві фотозони. Святкування об’єднало сотні родин і подарувало теплий день радості, дитячого сміху та спільних спогадів.
Продукція ТМ «Вухастик» виготовляється на виробничих потужностях ПрАТ «Вінницяпобутхім» та охоплює категорії засобів для прання і догляду. За два роки бренд став одним із найпомітніших на українському ринку, здобув перемогу у національній премії «Вибір року» у двох категоріях, розширив асортимент і вийшов на міжнародні ринки, зокрема у Молдову та Грузію. Сьогодні лінійка «Вухастика» налічує десятки позицій – від пральних порошків і рідких гелів для прання до кондиціонерів, засобів для миття посуду та продукції для дитячого прання.
«Ми вдячні українським родинам за довіру, яку вони висловлюють бренду «Вухастик». За короткий час він став улюбленим у своїй категорії, а наше завдання – і далі зростати разом із родинами та робити їхнє життя простішим і комфортнішим», – зазначає Світлана Попова, CMO AFINA Group.
Бренд також активно долучається до соціальних ініціатив. Протягом останніх двох років «Вухастик» неодноразово передавав продукцію для підтримки військових, їхніх сімей та внутрішньо переміщених осіб у межах проєктів гуманітарної допомоги AFINA Group.
Друга річниця стала важливим етапом для «Вухастика», адже бренд уже асоціюється з турботою, чистотою та родинними цінностями. У майбутньому компанія планує подальше розширення асортименту, вихід на нові ринки та активні комунікаційні проєкти, щоб і надалі бути брендом №1 для українських сімей.
Довідка
ТМ “Вухастик” - українська серія засобів для догляду та прання, яка поєднує ефективність, безпечність і турботу про близьких. Безпечна та ефективна для всієї родини.
AFINA Group - провідний оператор ринку України у напрямках дистрибуції, логістики та створенні власних брендів в категоріях товарів побутової хімії, гігієни та догляду.
Найвідоміші бренди AFINA Group: ТМ Вухастик, ТМ iFresh, ТМ SARMIX, TM Family Home.
Компанія обслуговує ключові національні та локальні торговельні мережі завдяки власній розгалуженій мережі філій та розподільчих логістичних центрів. Територія покриття - вся Україна, центральний офіс розташовано в Дніпрі.