Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Відповідний законопроєкт №11183 вже внесений до Верховної Ради
До українського парламенту внесено законопроект №11183, який пропонує маркувати товари компаній, що продовжують вести бізнес на території Росії під час війни. Відтак, українці зможуть свідомо відмовлятися від купівлі продуктів країни-агресорки, бо знатимуть, що їх виготовили у РФ.
Як повідомив у телеграм-каналі політичний та громадський діяч Віктор Андрусів, ініціатори законопроекту нагадують, що у 2014 році, після початку російської агресії проти України, активісти Опори організували низку акцій протесту, щоб позначити товари з Росії на полицях магазинів. Їхні дії мали значний успіх, і багато українців свідомо відмовлялися від купівлі цих продуктів.
Згодом більшість компаній вимушені були замінити російські товари на українські або продукцію з інших країн. Однак, наразі в Україні продовжують працювати сотні компаній, які сплачують податки до російського бюджету. Ці кошти потім використовуються для фінансування війни проти України, що призводить до загибелі тисяч людей.
На жаль, багато українських споживачів не володіють інформацією про те, які саме компанії продовжують вести бізнес в Росії. Наприклад, мало хто знає, що PepsiCo досі активно працює на російському ринку.
На противагу цьому, такі компанії, як McDonald's, прийняли рішення про вихід з Росії на початку війни. При цьому вони зробили це попри значні фінансові втрати.
Автори законопроекту вважають, що маркування товарів компаній, які працюють в Росії, стане потужним інструментом тиску на них. Воно змусить їх переглянути свою позицію та припинити фінансувати російську агресію.
"Українські споживачі мають право знати, які компанії підтримують Росію, і свідомо обирати, що купувати", - йдеться у пояснювальній записці до законопроекту.
Очікується, що парламент розгляне цей законопроект найближчим часом.
Національне агентство з питань запобігання корупції України (НАЗК) внесло виробника будівельних матеріалів Knauf до переліку міжнародних спонсорів війни. Компанія є найбільшим німецьким інвестором у будівельній галузі Росії. Лише за 2022 рік Knauf сплатив до бюджету держави-агресора близько 117 млн доларів.
НАЗК також внесло швейцарську корпорацію Nestle до цього. Підставою для цього стало те, що компанія продовжує працювати в Росії та постачати товари державі-агресору. При цьому Nestle ще й розширює своє виробництво в РФ. А у вересні до такого ж переліку потрапили PepsiCo і Mars. Ці дві компанії, попри припинення рекламної діяльності та скорочення виробництва залишалися на російському ринку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.