"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Керівництво компанії тісно пов’язане з кремлем
Національне агентство з питань запобігання корупції України внесло виробника будівельних матеріалів Knauf до переліку міжнародних спонсорів війни. Компанія є найбільшим німецьким інвестором у будівельній галузі росії. Лише за 2022 рік Knauf сплатив до бюджету держави-терориста близько 117 млн доларів.
Про це повідомляє пресслужба НАЗК. З 1993 року Knauf вклала в економіку рф понад 1,65 млрд євро.
Крім того, компанія активно сприяє мобілізації до збройних сил рф. Зокрема, вона відправляє своїх співробітників на війну проти України. Німецькі ЗМІ наголошували, що російські керівники заводу Knauf у підмосковному Красногорську погоджували з владою списки тих, хто “дуже потрібен на виробництв”і, а кого “можна відправити на війну”. Частину людей начебто навіть вивозили до військкоматів у фірмовому мікроавтобусі компанії.
Відомо, що Knauf в росії представляють 10 дочірніх підприємств, 20 заводів та майже 30 ресурсних центрів. Всього там працює 4 тис. співробітників.
Відомо також, що керівництво Knauff тісно пов’язане із кремлем. Співвласник компанії Ніколаус Вільгельм Кнауф протягом 23 років мав статус почесного консула рф представництвом у Нюрнберзі. Він закінчився у березні 2022-го.
На початку листопада НАЗК внесло швейцарську корпорацію Nestle до переліку міжнародних спонсорів війни. Підставою для цього стало те, що компанія продовжує працювати в росії та постачати товари державі-агресору. При цьому Nestle ще й розширює своє виробництво в рф.
У вересні до такого ж переліку потрапили PepsiCo і Mars. Ці дві компанії, попри припинення рекламної діяльності та скорочення виробництва залишалися на російському ринку, тим самим поповнюючи бюджет країни-агресора росії. Їхні доходи за два роки війни зросли.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.