Розробники Mass Effect в деталях розповіли, чим ремастер трилогії буде відрізнятися від оригіналів

Читать на русском

Змін багато, але атмосфера ігор залишилася колишньою

Читать на русском

Змін багато, але атмосфера ігор залишилася колишньою

Розробники Mass Effect розповіли всі подробиці про зміни, які вони впровадили в процесі розробки перевидання трилогії під назвою Legendary Edition.

Матеріал про це вони опублікували на офіційному сайті гри, - передає Інформатор.

Саме в цьому матеріалі співробітники BioWare зосередилися саме на механіці і геймплеї. Пізніше вони обіцяють розповісти і про зміни в графіку.

Що стосується поточної теми, то автори хотіли як мінімум трохи підправити бойову систему першої частини трилогії, зробивши її ближче до продовжень серії. Управління повинно було стати більш комфортним, у зброї підвищитися точність, а деякі здібності трохи змінили, щоб поліпшити баланс. Наскільки добре це буде працювати - побачимо після виходу Legendary Edition.

Загальні модернізації:

  • Замість трьох різних ігор буде один загальний клієнт. Збереження для кожної частини все одно будуть зберігатися на пристрої окремо.
  • Редактор персонажів також поліпшили, а зовнішність жіночої версії Шепарда взята з третьої частини. Геймери зможуть також обрати і оригінальний образ з першої гри.
  • Предмети і зброю з різних доповнень не видадуть вам на старті. Їх потрібно буде шукати по світу або купувати у торговців.
  • Звук у всіх трьох частинах став якіснішим.
  • Трилогія матиме загальну систему досягнень.
  • Ігри отримають підтримку геймпадів і дисплеїв 21: 9 на PC.

Бойова система Mass Effect 1

  • Шепард навчився бігати поза боєм.
  • Автоматичні рукопашні атаки залишилися в минулому, і тепер вони прив'язані до конкретних клавіш.
  • Зброя стала точнішою завдяки поліпшенню камери при прицілюванні. Крім цього видалили «коливання» прицілів у снайперських гвинтівок.
  • Противники, які мають голову (є юніти і без неї), тепер отримують збільшену шкоди у разі попадання в неї.
  • Модифікації боєприпасів тепер будуть і далі випадати з ворогів навіть якщо рівень вашого персонажа значно перевищує їх лвл.
  • Персонажі будь-якого класу можуть взяти будь-яку зброю, і не отримати за це «штраф» до характеристик або втрат.
  • Зброя стала остигати швидше.
  • Час між використанням аптечок зменшено.
  • Предмети в інвентарі тепер можна позначати як «сміття» і переробляти їх в омні-гель.

Покращення геймплея

  • Тепер в перший частини трилогії можна управляти членами загону окремо, як і в інших іграх.
  • Систему укриттів переробили: входити і виходити з них стало простіше, а до деяких локацій додали місця, де можна сховатися.
  • У другій частині серії будуть частіше падати боєприпаси.
  • Отримання досвіду в перший частини стало більш збалансованим, і тепер немає обмеження на рівень при першому проходженні.

Транспорт «Мако»

  • Керувати ним стало простіше: тепер він більше «важкий» і менше ковзає.
  • Управління камерою стало простішим.
  • Щити тепер перезаряджаються швидше.
  • З'явилися додаткові двигуни для прискорення, які використовуються для підйому на круті скелі.
  • Якщо герой заліз всередину «Мако», то він отримує досвід з супротивників в повному обсязі.
  • Лава тепер завдає хоч і великих втрат, але поступових, а не вбиває вас при найменшому торканні.

Система Galaxy at War

Це опциональная система з Mass Effect 3, яка відстежує, чи готовий герой битися зі Жнецями. Вона тепер впроваджується у всій трилогії. Хід фінального бою безпосередньо залежить від прийнятих рішень в процесі проходження всіх трьох частин, а також кількості виконаних побічних завдань. Розробники пропонують проходити всю серію з самого початку, і переносити збереження з однієї до іншої.

Автори гри заявляють, що повністю підготуватися до бою в Legendary Edition буде складніше, ніж в доповненні Extended Cut для третьої частини. До слова, мультиплеер і функції мобільного додатку Datapad більше не будуть впливати на Galaxy at War.

Вихід Mass Effect Legendary Edition запланований на 14 травня. Гра вийде на PC, PS4 і Xbox One. Окремі версії для консолей нового покоління випускати поки ніхто не планує.

Нагадаємо, що вже скоро починаються відразу два тестування майбутніх ігор. Вже завтра кожен бажаючий зможе взяти участь в відкритому бета-тесті Resident Evil Re:Verse.Відразу на наступний день стартує альфа-тест перевидання Diablo 2,але на нього потрапити вже не так просто, і тут потрібна вдача.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.