Розробники Mass Effect розповіли всі подробиці про зміни, які вони впровадили в процесі розробки перевидання трилогії під назвою Legendary Edition.
Матеріал про це вони опублікували на офіційному сайті гри, - передає Інформатор.
Саме в цьому матеріалі співробітники BioWare зосередилися саме на механіці і геймплеї. Пізніше вони обіцяють розповісти і про зміни в графіку.
Що стосується поточної теми, то автори хотіли як мінімум трохи підправити бойову систему першої частини трилогії, зробивши її ближче до продовжень серії. Управління повинно було стати більш комфортним, у зброї підвищитися точність, а деякі здібності трохи змінили, щоб поліпшити баланс. Наскільки добре це буде працювати - побачимо після виходу Legendary Edition.
Загальні модернізації:
- Замість трьох різних ігор буде один загальний клієнт. Збереження для кожної частини все одно будуть зберігатися на пристрої окремо.
- Редактор персонажів також поліпшили, а зовнішність жіночої версії Шепарда взята з третьої частини. Геймери зможуть також обрати і оригінальний образ з першої гри.
- Предмети і зброю з різних доповнень не видадуть вам на старті. Їх потрібно буде шукати по світу або купувати у торговців.
- Звук у всіх трьох частинах став якіснішим.
- Трилогія матиме загальну систему досягнень.
- Ігри отримають підтримку геймпадів і дисплеїв 21: 9 на PC.
Бойова система Mass Effect 1
- Шепард навчився бігати поза боєм.
- Автоматичні рукопашні атаки залишилися в минулому, і тепер вони прив'язані до конкретних клавіш.
- Зброя стала точнішою завдяки поліпшенню камери при прицілюванні. Крім цього видалили «коливання» прицілів у снайперських гвинтівок.
- Противники, які мають голову (є юніти і без неї), тепер отримують збільшену шкоди у разі попадання в неї.
- Модифікації боєприпасів тепер будуть і далі випадати з ворогів навіть якщо рівень вашого персонажа значно перевищує їх лвл.
- Персонажі будь-якого класу можуть взяти будь-яку зброю, і не отримати за це «штраф» до характеристик або втрат.
- Зброя стала остигати швидше.
- Час між використанням аптечок зменшено.
- Предмети в інвентарі тепер можна позначати як «сміття» і переробляти їх в омні-гель.
Покращення геймплея
- Тепер в перший частини трилогії можна управляти членами загону окремо, як і в інших іграх.
- Систему укриттів переробили: входити і виходити з них стало простіше, а до деяких локацій додали місця, де можна сховатися.
- У другій частині серії будуть частіше падати боєприпаси.
- Отримання досвіду в перший частини стало більш збалансованим, і тепер немає обмеження на рівень при першому проходженні.
Транспорт «Мако»
- Керувати ним стало простіше: тепер він більше «важкий» і менше ковзає.
- Управління камерою стало простішим.
- Щити тепер перезаряджаються швидше.
- З'явилися додаткові двигуни для прискорення, які використовуються для підйому на круті скелі.
- Якщо герой заліз всередину «Мако», то він отримує досвід з супротивників в повному обсязі.
- Лава тепер завдає хоч і великих втрат, але поступових, а не вбиває вас при найменшому торканні.
Система Galaxy at War
Це опциональная система з Mass Effect 3, яка відстежує, чи готовий герой битися зі Жнецями. Вона тепер впроваджується у всій трилогії. Хід фінального бою безпосередньо залежить від прийнятих рішень в процесі проходження всіх трьох частин, а також кількості виконаних побічних завдань. Розробники пропонують проходити всю серію з самого початку, і переносити збереження з однієї до іншої.
Автори гри заявляють, що повністю підготуватися до бою в Legendary Edition буде складніше, ніж в доповненні Extended Cut для третьої частини. До слова, мультиплеер і функції мобільного додатку Datapad більше не будуть впливати на Galaxy at War.
Вихід Mass Effect Legendary Edition запланований на 14 травня. Гра вийде на PC, PS4 і Xbox One. Окремі версії для консолей нового покоління випускати поки ніхто не планує.
Нагадаємо, що вже скоро починаються відразу два тестування майбутніх ігор. Вже завтра кожен бажаючий зможе взяти участь в відкритому бета-тесті Resident Evil Re:Verse.Відразу на наступний день стартує альфа-тест перевидання Diablo 2,але на нього потрапити вже не так просто, і тут потрібна вдача.