В Укрпошті відреагували на коментар жінки
Працівники Укрпошти виявили відправлення, яке надійшло з дефектним станом. Його перепакували, але акт не склали. Відповідний коментар клієнтка залишила 26 вересня під публікацією компанії.
Жінка вказала, що адресат має право на оформлення акту, якщо відправлення прийшло з дефектним станом. Вона вимагає Укрпошту надати відповідний документ.
"Якщо були виявлені дефекти або змінене пакування, Укрпошта має скласти акт і дати його отримувачу — правило прямо передбачає, що адресат має право на оформлення акту, якщо відправлення прийшло з дефектним станом. Укрпошта, надайте акт про перепакування відправлення", - вимагає жінка.
В Укрпошті відреагували на коментар жінки. Там вказують, що на поштове відправлення, яке надійшло до відділення в дефектному стані в обов’язковому порядку складається акт.
"На поштове відправлення, що надійшло до відділення в дефектному стані в обов’язковому порядку складається акт. У разі отримання поштового відправлення з виявленими дефектами, адресат має наполягати на розкритті та складанні акту. У разі виявлення нестачі, заміни, повного або часткового пошкодження чи зіпсуття вкладення працівник поштового зв’язку складає акт у трьох примірниках, який підписується ним, керівником об’єкта поштового зв’язку і одержувачем. Один примірник акта видається одержувачу. Висунення претензій щодо питання відсутності або ж зіпсуття вкладення поштового відправлення після його одержання та розкриття вдома, на жаль, не є можливим", - заявили в Укрпошті.
Щоб оформити акт про дефектний стан відправлення на Укрпошті, перевірте посилку у відділенні одразу при отриманні. У присутності працівника детально опишіть усі пошкодження, зафіксуйте їх на фото або відео, як доказ і подайте заяву про відшкодування коштів.
Алгоритм дій для оформлення акту: