Консультант “Київстар” нав’язав дідусю послуг на 4 тисячі грн. Онук забив на сполох в соцмережах: як відреагували в компанії

Читать на русском

84-річного пенсіонера переконали в тому, що на його телефон потрібен антивірус з довічною ліцензією. Після встановлення програми не надали чек. Компанії довелося відповідати за дії консультанта.

Читать на русском
Консультант “Київстар” нав’язав дідусю послуг на 4 тисячі грн. Онук забив на сполох в соцмережах: як відреагували в компанії
Онук надав проблемі розголосу, і це подіяло

84-річного пенсіонера переконали в тому, що на його телефон потрібен антивірус з довічною ліцензією. Після встановлення програми не надали чек. Компанії довелося відповідати за дії консультанта.

За послугами консультанта в салоні "Київстар" звернувся літній чоловік. Його питання стосувалось рахунку і тарифу. Натомість клієнту встановили антивірус з довічною ліцензією на суму понад 4 тисячі грн. Його онук вважає, що консультант вчинив як шахрай і переконав встановлювати програмне забезпечення, яке було непотрібне. 

Киянин Олександр Погребняк опублікував історію на Facebook. Вона трапилась 16 лютого в одному з магазинів “Київстар” в столиці. За словами Олександра, його 84-річний дідусь звернувся в магазин з питанням рахунку та тарифу. Натомість продавець-консультант переконав клієнта в тому, що на його телефоні є вірус. І встановив антивірус з довічною ліцензією. Послуга коштувала пенсіонеру понад 4 тисячі грн. Олександр зауважив, що йому навіть не видали фіскальний чек, лише чек про транзакцію.

“Представник був дуже переконливим, і мій дідусь погодився купити це програмне забезпечення, не усвідомлюючи, що воно непотрібне для життєдіяльності телефона. Я страшенно обурений тим, як компанія “Київстар” повелась зі своїм клієнтом, який зайшов до магазину, аби вирішити питання з його рахунком. А натомість позбавився більшої частини пенсії”, – написав Олександр Погребняк. Він висловив сподівання, що мобільний оператор відповість на його претензію. І порадив всім допомагати своїм стареньким.

Як відреагували в “Київстар”

В коментарях до посту компанія написала, щоб Олександр звернувся до них в особисті повідомлення, вказав номер телефону і причину. Через деякий час вони знов прокоментували пост і повідомили, що повернули повну вартість антивірусного захисту. Також порадили клієнту завітати в магазин, щоб отримати картку пам’яті і гроші за неї.

“Ми разом із партнерами ставимося уважно до запитів наших клієнтів. І в цьому випадку, коли працівника магазину попросили допомогти із некоректною роботою смартфону, співробітник запропонував кілька варіантів вирішення на вибір та озвучив їхню вартість. Перепрошуємо за непорозуміння. Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку від наших покупців. Також провели додаткове роз'яснення для спеціалістів наших магазинів”.

Раніше ми писали про те, як шахрай вкрав телефон і набрав на нього кредитів Moneyveo. Також читайте про те, як киянин придбав нову сімку "Київстар" та отримав шквал дзвінків від колекторів

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.