"Закохуюсь" - це емоційний, але водночас танцювальний трек, який легко лягає на тіло та серце. Це історія жінки, яка більше не хоче застрягти в образі і драмі. Вона хоче жити якісно, по-дорослому, у стосунках, де є взаємність, діалог, тепло і танець, навіть якщо лише наодинці.
Чоловік намагався переконати, що кредитів не брав, але дарма
Киянин Олексій Захаров був змушений замінити сімку lifecell на Київстар, яку придбав у фірмовому магазині. За звичайний стартовий пакет чоловік довіском отримав підвищену увагу колекторів. Про це Олексій Захаров написав у Facbook.
“Під час відключень треба був хоч якийсь мобільний інтернет. lifecell, яким я користуюся вже понад 12 років, і без відключень в квартирі майже не ловить. В січні побачив, що Kyivstar в нас працює ще години 2-3 після того, як вимкнули світло. Пішов я в фірмовий магаз по сімку, купую. Пропонують обрати номер. Вибрав, красивий. Так от, майже весела історія в тому, шо я вже понад місяць намагаюся довести різним конторам, що я не Олег Анатолійович і що кредит я у них не брав. Кількість попереджень в смс щодня зашкалює. Не ведіться на гарні номери, якщо у вас немає ресурсу на щоденні дзвінки колекторів. А, і палкий привіт Київстару. Звинувачувати наче й ні в чому, але неприємно за звичайний стартовий пакет довіском отримувати колекторів (їх манеру спілкування, я думаю, пояснювати не треба)”, - написав Олексій Захаров.
У коментарях люди почали розповідати, що ця проблема є не лише у Київстара. Справа в тому, що номера, від яких відмовляються абоненти, знову потрапляють у продаж як нові. Тож, купуючи сім-карту в магазині, кожен абонент має ризик отримати проблеми свого попереднього власника.
Після тега Київстара, в коментарі прийшов представник мобільного оператора та запропонував обговорити проблему в особистих повідомленнях. Чим закінчилась розмова, не повідомляється.
Раніше Інформатор писав, що Київстар оскандалився через недоречну рекламу, яка образила Надю Дорофєєву.