Киянин придбав нову сімку Київстар та отримав шквал дзвінків від колекторів

Чоловік намагався переконати, що кредитів не брав, але дарма

Киянин придбав нову сімку Київстар та отримав шквал дзвінків від колекторів
Колаж: Інформатор

Киянин Олексій Захаров був змушений замінити сімку lifecell на Київстар, яку придбав у фірмовому магазині. За звичайний стартовий пакет чоловік довіском отримав підвищену увагу колекторів. Про це Олексій Захаров написав у Facbook.

Під час відключень треба був хоч якийсь мобільний інтернет. lifecell, яким я користуюся вже понад 12 років, і без відключень в квартирі майже не ловить. В січні побачив, що Kyivstar в нас працює ще години 2-3 після того, як вимкнули світло. Пішов я в фірмовий магаз по сімку, купую. Пропонують обрати номер. Вибрав, красивий. Так от, майже весела історія в тому, шо я вже понад місяць намагаюся довести різним конторам, що я не Олег Анатолійович і що кредит я у них не брав. Кількість попереджень в смс щодня зашкалює. Не ведіться на гарні номери, якщо у вас немає ресурсу на щоденні дзвінки колекторів. А, і палкий привіт Київстару. Звинувачувати наче й ні в чому, але неприємно за звичайний стартовий пакет довіском отримувати колекторів (їх манеру спілкування, я думаю, пояснювати не треба)”, - написав Олексій Захаров.

У коментарях люди почали розповідати, що ця проблема є не лише у Київстара. Справа в тому, що номера, від яких відмовляються абоненти, знову потрапляють у продаж як нові. Тож, купуючи сім-карту в магазині, кожен абонент має ризик отримати проблеми свого попереднього власника.
Після тега Київстара, в коментарі прийшов представник мобільного оператора та запропонував обговорити проблему в особистих повідомленнях. Чим закінчилась розмова, не повідомляється.
Раніше Інформатор писав, що Київстар оскандалився через недоречну рекламу, яка образила Надю Дорофєєву.

 

 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube