Чоловік хотів забрати пенсію, проте ПриватБанк не перевипустив картку

Читать на русском

Довіритель хотів забрати гроші

Читать на русском
Чоловік хотів забрати пенсію, проте ПриватБанк не перевипустив картку
Нацбанк вів нові правила

Довіритель хотів забрати гроші

В грудні 2018 року чоловік у відділенні ПриватБанку у місті Кам’янське на Дніпропетровщині отримав пенсійну картку. До цієї картки випустили ще одну, для довірителя.

В грудні 2019 року банк закрив картку, хоча строк її дії ще не сплив. Тоді ж довіритель отримав нову, зі строком до грудня 2023 року. Проте користувався він нею не довго. Вже у травні 2020 року її закрили, і ніякі прохання її поновити не допомогли. Тому чоловік звернувся до суду.

Що було у суді

Чоловік просив перевипустити додаткову картку довіреної особи та стягнути з ПриватБанку 5 тис. грн за хвилювання. Виявилося, що банк не міг цього зробити через постанову Нацбанку. Одне з положень стосувалося заборони випускати додаткові картки для негромадян України. Проте довіритель назвав це «перешкоджанням у доступі до пенсійного рахунку».

Чоловік пояснив, що він слідкував за станом рахунку через додаток Приват 24 та за допомогою пластикової картки. А закриття карти блокує доступ до рахунку, тому він не міг отримувати пенсію.

У банку відповіли, що вони не будуть йти проти рішення регулятора. А гроші з пенсії можна отримати через касу банку, якщо в нього є на це право як довіреної особи та необхідні документи. Суддя вважала, що чоловік помилявся, коли заявив, що банк незаконно заблокував пенсійну картку. В установи були на це причини та не виконати їх ПриватБанк не міг. До того ж гроші ніхто не забирав та їх можна отримати.

Тому у травні 2022 року суддя Заводського районного суду Дніпродзержинська Дніпропетровської області (юридична назва суду – ред.) Світлана Похваліта вирішила, що банк не зобов’язаний перевипускати картку. Це рішення не оскаржували.

На картці ПриватБанку несподівано з'явився борг

На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що на його картці, якою він майже не користувався, несподівано з’явився борг, на який йде нарахування відсотків.  Представник банку пояснив, яким чином могла виникнути така ситуація.

«У 2019 році із картки для виплат було списано 1000 грн. Транзакцій я не здійснював. На карті не було таких коштів, нею майже не користувалися, тому баланс став -1000 грн (що є неможливим за відсутності кредитного ліміту картки). Після розмови зі співробітниками банку, виявилося, що це було списання в інтернет-магазині. Банк запропонував зробити повернення і протягом певного часу мінус анулювали, але згодом мінус з’явився знову. Як пояснив співробітник банку, продавець відмовив у повернені банку. Подальших дій банку стосовно вирішення цього питання не було. Співробітники щомісячно телефонували та нагадували про борг, просивши повернути. Нагадую, що транзакцій я не здійснював та звісно ж не підтверджував, що уже свідчить про шахрайство та ненадійність системи безпеки банку. На сьогодні, я маю регулярні стягнення відсотка за незрозуміло що… бо кредит на картці для виплат не є можливим. Сума боргу складає — 2800 грн, які я не хочу повертати банку», - написав клієнт ПриватБанку на сайті Мінфін.

Представник ПриватБанку відповів: на картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті, на момент авторизації коштів було достатньо для оплати та при подачі заявки на повернення коштів продавець спочатку підтвердив наміри повернути кошти, однак пізніше кошти до банку не надіслав, через що сума була в доступному балансі та могла бути використана повторно клієнтом.

Інформатор писав, що через дзвінок фальшивої служби безпеки ПриватБанку жінка має виплачувати кредит.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.