"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
- Цю пісню я співала мамі, коли була маленькою. Зараз я співаю її з тою самою любов'ю, але вже дорослим голосом. Українською мовою. Тому що тепер і я, і країна, і час зовсім інші. Це не кавер. Це моє нове "дякую" мамі... Усім мамам України, - каже SWOIIA.
Банк обіцяє у всьому розібратися
Клієнт ПриватБанку поскаржився на профільному фінансовому сайті, що банкомат не віддав йому кошти з рахунку через збій системи. При тому гроші були списані з рахунку. У ПриватБанку прокоментували дану ситуацію і пообіцяли у всьому розібратися.
Клієнт ПриватБанку розповідає, що 1 жовтня о 9.52 він хотів зняти власні гроші з банкомата. Мова йде про суму двадцять тисяч гривень. Він вставив картку, ввів пін-код, вказав суму і натиснув кнопку видача готівки. На дисплеї банкомата висвітилось повідомлення: «Отримайте ваші кошти». Проте, заявляє клієнт, купюроприймач так і не відкрився, а картку банкомат не повернув.
За словами клієнта, він, не відходячи від банкомата набрав на службу підтримки. Тоді оператор підтвердив інформацію, повідомив, що відбувся збій, кошти з рахунку списали, але банкомат їх не видав. Після цього система мала автоматично сформувала запит на повернення даної суми протягом доби на рахунок клієнта. Крім того, клієнт отримав повідомлення на додаток “Приват24” про те, що сформований запит на повернення.
“Упродовж 48 годин кошти мені не прийшли. Зателефонувавши до колцентру на (номер) 3700, я почув, що мені в запиті відхилено, тому, що банкомат видав кошти і збій не зафіксовано. Після цього я декілька разів звертався з проханням детально перевірити інформацію з записом розмови з оператором та щоб передивились відеозаписи для підтвердження того, що коштів я не брав та зробив все як сказав оператор. На що отримав відповідь, що в поверненні коштів мені остаточно відмовили тому, що о 10:12 кошти були забрані і є фото, але хто на фото вони не знають”, — зазначає клієнт.
Клієнт жаліється, що втратив 20 000 грн, в поверненні яких йому «остаточно відмовили». Він звинувачує працівників банку в “некомпетентності” та “недбалості”.
Фахівці банку ПриватБанку у відповідь повідомили, що профільні фахівці розглянули заявку на повернення коштів. За їх словами при знятті готівки банкомат фіксує та зберігає дані про кожну операцію та її успішність. Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Окрім того, щоб остаточно впевнитись в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки було перевірено фотоматеріали з банкомата. Про результат розгляду заявки не повідомляється.
Клієнт у відповідь зазначає, що чітко дотримувався інструкції оператора і пішов від банкомата після того, як співробітник чітко сказав, що можна це зробити. Він каже, що якщо банкомат через певний час таки відкрив купюроприймач, то це вже не його проблема.
Скоріш за все не спрацювала належним чином механіка банкомата. У подібних ситуаціях радять фіксувати всі обставини справи і звертатися з письмовою претензією до банку. У ній слід вказати П.І.Б. і паспортні дані, інформація про картку, термінал та подію, що сталася. А також заявка має містити вимогу про повернення ваших коштів. Заяву треба подавати не пізніше наступного дня з моменту виникнення проблеми з банкоматом. Також рекомендують знімати таку суму частинами по 4 тисячі гривень.
Раніше ми писали про те, як легально заробити на валюті у ПриватБанку. А також, що робити, якщо не можна зняти валюту з карти Monobank. Також Інформатор писав, як отримати оплата частинами від ПриватБанку та що треба знати про пеню у випадку прострочки.
Богдан Зосимчук