За СРСР збудували дуже маленькі ангари: експерт розповів, чому літаки рф стоять на аеродромах просто неба

Експерт Анатолій Храпчинський зазначив, що Ту-160 має розмах крила близько 56 метрів, тому заховати його десь значно складніше, ніж американський аналог B1

Ту-160
При цьому тактична авіація може бути розміщеною в ангарах

Росіяни не мають настільки великих ангарів, щоб розмістити в них свої літаки, наприклад Ту-160. Саме тому на супутникових знімках російських аеродромів можна помітити, що ворожі борти стоять просто неба. Так, наприклад той самий Ту-160 має розмах крила близько 56 метрів.

В радянські часи, ангари були збудовані замалими, що змушувало ставити літаки зі згорнутими крилами. Також є пояснення тому, чому росіяни вкривають літаки шинами. Про це експерт з авіації Анатолій Храпчинський розповів в інтервʼю Інформатору.

"Ту-160-й - 56 на 54 метрів. А за радянських часів, коли будували ангари, я не буду зараз називати місце, от вони зробили їх дуже маленькими тому доводиться ставити літаки з стріловидним крилом а не з розкритим. Ось Ту-160, подивіться, і подивиться B1 американські. Ну це копія. От вони вони прям близнюки. Тільки Ту-160й 56 метрів, а B1 44 метри - трохи менше і зручніший. І дійсно його можна поставити в ангар", - розповів експерт.

Храпчинський додав, що, якщо казати безпосередньо про ангари, то там росіяни переважно зберігають літаки тактичної авіації. Зробити це дозволяють їхні розміри. Для цих бортів можливо навіть побудувати підземний аеродром.

"З самого початку малося на увазі, що стратегічна авіація знаходиться далеко в тилу під захистом декількох рівнів протиповітряної оборони і немає потреби, щоб вони знаходились там десь в закритих якихось копанерах. Просто неба так на відстані один від одного у разі якогось виникнення надзвичайної ситуації, щоби один літак від вибуху не пошкодив інший", - зазначив гість.

Також Храпчинський зауважив, що росіяни покривають шинами крила літаків та місця, де розташовані баки. Ворог має надію, що якщо щось влучить по борту, то він не спалахне, або ж снаряд відскочить від гуми. Також були версії, що цей крок необхідний для захисту від спостерігання за літаками зі супутників. Однак у такому випадку ефективність цього методу є нульовою, додав експерт. 

"Мені здається, що (росіяни діють за принципом), як у старій промові "нам не треба, щоб ти працював - нам треба щоб ти втомився", - резюмував Храпчинський.

Україна нищить ворожі літаки

Нагадаємо, більше року тому українські Сили оборони завдали удару по аеродрому "Енгельс", що в російській Саратовській області. На супутникових знімках можна помітити, що літаки, зокрема Ту-95 стояли просто неба. За даними ГУР, тоді вдалось уразити низку бортів.

Тим часом, за словами спікера Повітряних сил ЗСУ Юрія Ігната, через збиття літаків А-50 та Іл-22 над Азовським морем, яке відбулось 14 січня цього року, у російської армії виникли певні складнощі. Зокрема, відомо, що ворог залишився без одного з екіпажів, які перед цим проходили довготривале навчання. До того ж вони мали досвід бойових дій.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube