Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Операція з ураження літаків над Азовським морем призвела до втрати цінного для росіян особового складу
Через збиття літаків А-50 та Іл-22 над Азовським морем 14 січня у російської армії виникли певні складнощі. Зокрема, відомо, що ворог залишився без одного з екіпажів, які перед цим проходили довготривале навчання. До того ж вони мали досвід бойових дій.
Також проблема для росіян полягає у тому, що у росіян не так багато розвідувальних бортів А-50. Мова йде про одиниці, а не десятки. Про це в ефірі телемарафону розповів спікер Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат.
За словами представника ПС, він бачив у російських пабліках некрологи після збиття російських літаків. Серед загиблих - російський полковник. Однак більшість екіпажу складали молоді офіцера.
"Я навіть здивувався, якщо чесно, що молодші лейтенанти були на бортах цих літаків. І будь-яка втрата, навіть якщо це молодий офіцер, це випускник військового вишу, в якому навчають 5 років. Плюс ще кілька років він практикується вже безпосередньо у військах, ну і плюс має бойовий досвід вже як мінімум майже 2 роки, на жаль, у бойових діях", - розповів Ігнат.
Спікер Повітряних сил додав, що таким чином збиття літаків може створювати певні незручності для російської армії. Він підкреслив, що на кожен літак припадає по щонайменше два екіпажі, оскільки це світова практика. Водночас літаків у ворога стало менше і "безумовно і нам краще" від цього, додав Ігнат.
"Новий російський літак А-50 знову невдовзі з'явився в акваторії Азовського моря, але не підлітав він уже так близько. А чим ближче він підлітає до нашого узбережжя, тим далі він може проводити радіолокаційну розвідку в повітряному просторі нашої держави. Тому вже так не наважується і це добре (...) В них є кілька тих бортів. Скажімо, одиниці. Ми не говоримо про десятки. Інколи А-50 одночасно виконували завдання і по 3 борти на підступах до нашої держави: на півночі, сході та півдні", - зазначив Ігнат.
За словами очільника Головного управління розвідки Міністерства оборони України Кирила Буданова, у росії загалом є 14 літаків А-50, втім лише вісім з них перебувають у стані, придатному для виконання бойових завдань. Решта літаків або перебувають на ремонті, або мають серйозні технічні проблеми.
До слова, вартість одного літака А-50 становить від $330 млн. Це один з найдорожчих літаків у російській армії. Літак А-50 створений на базі військово-транспортного літака Іл-76.
Також стало відомо, що внаслідок атаки Сил оборони України на російські літаки, зокрема на ворожий Іл-22, загинув його командир. Другий пілот повітряного судна зміг долетіти до Анапи, він вижив.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.