В Ощадбанку вказують, що операції з використанням інтернет-ресурсу «Ощад 24/7» проведено коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки банку з правильним введенням паролів (ПІН-кодів для одноразової операції в інтернеті), які відомі лише клієнту та були направлені на номер мобільного телефону
Жінка отримала повідомлення на номер Київстар від Ощадбанку про закінчення терміну депозиту. Згодом вона дізналась, що до договору банківського вкладу було внесено зміни, а також списано 26 618 гривень. Про це йдеться у рішенні Ічнянського районного суду Чернігівської області, опублікованому 30 червня 2025 року.
10.11.2023 року жінка на свій мобільний номер Київстар отримала повідомлення від АТ «Ощадбанк» про закінчення 13.11.2023 року її депозиту; 11.11.2023 року надійшло СМС повідомлення від АТ «Ощадбанк» про капіталізацію відсотків за депозитним рахунком. Баланс 29 298 гривень; 13.11.2023 року СМС повідомлення від АТ «Ощадбанк» про капіталізацію відсотків за депозитним рахунком. Баланс 29 313 гривень; 14.11.2023 року СМС повідомлення від АТ «Ощадбанк» про повернення депозиту в розмірі 29 313 гривень. Баланс 0 гривень, після чого 15.11.2023 року дізналась, що з використанням її мобільного додатку «Ощад 24/7» було внесено зміни до договору банківського вкладу «Мій депозит-пенсійний» (змінено автоматичне продовження дії банківського вкладу) та відповідно перераховано її депозитні кошти на картку іншої особи, проведено блокування її банківської картки та запропоновано звернутися до поліції.
Жінка подала заяву до поліції, де внесли відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 185 Кримінального кодексу України. На її звернення до АТ «Ощадбанк» 16.11.2023 року отримала виписку по картковому рахунку, відповідно до якої 14.11.2023 року було здійснено переказ коштів з рахунку через UKR KYIV MOBILE BANKING на суму 29 тисяч гривень, комісія 90 гривень, загальна сума 29 090 гривень; 15.11.2023 року було здійснено переказ коштів з рахунку через UKR KYIV MBK-PORTMONE на суму 55 гривень, комісія 0 гривень, загальна сума 55 гривень; 15.11.2023 року було здійснено переказ коштів з рахунку через UKR KYIV MBK-PORTMONE на суму 55 гривень, комісія 0, загальна сума 55 гривень; 15.11.2023 року було здійснено переказ коштів з рахунку через UKR KYIV MBK-PORTMONE на суму 55 гривень, комісія 0 гривень, загальна сума 58 гривень. 30 січня 2024 року вона отримала відповідь АТ «Ощадбанк» на звернення від 20.12.2023 року, яким її повідомлено, що операції з використанням інтернет-ресурсу «Ощад 24/7» проведено коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки банку з правильним введенням паролів (ПІН-кодів для одноразової операції в інтернеті), які відомі лише клієнту та були направлені на номер мобільного телефону, а тому реквізити платіжних карток, CVC2 пароль та паролі (ПІН-коди для одноразової операції в інтернеті) стали відомі третій особі.
Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Інформацію, необхідну для персоналізації мобільного додатку та проведення операцій за допомогою системи дистанційного банківського обслуговування, могла знати лише позивачка за її свідомої та обачливої поведінки.
"Враховуючи, що при вході до системи дистанційного обслуговування «Ощад 24/7» та проведенні операцій з переказу коштів була проведена належним чином електронна ідентифікація електронного платіжного засобу банківської картки та його користувача, саме остання несе відповідальність за проведені операції по власному рахунку, оскільки нею не доведено належними та допустимими доказами факту незаконного переказу коштів з її карткового рахунку з вини банку", - наголосив суд.