Державне підприємство замовило дослідження в 3 етапи, яке допоможе краще зрозуміти проблеми компанії з боку споживачів. Також опитають клієнтів інших поштових компаній, які не користуються Укрпоштою
Державна Укрпошта за результатом тендеру уклала угоду на 708 тис. грн. За ці гроші ТОВ "Інмайнд Аналітікс" опитає клієнтів Укрпошти та користувачів компаній-конкурентів. Це допоможе держкомпанії краще зрозуміти свої проблеми, дізнатися, що люди знають про бренд компанії і як його сприймають.
Попри те, що під кожною новиною від Укрпошти у Facebook, чого б вона не стосувалася, є відгуки клієнтів, які або чимось незадоволені або розпитують детальніше про якусь послугу, Укрпошта все одно не в курсі, що про неї думають українців. Цю ситуацію має виправити нове дослідження.
Тендер на аналітичну роботу перемогла київська фірма ТОВ "Інмайнд Аналітікс". Про це повідомляється на порталі держзакупівель ProZorro. Спочатку Укрпошта готова була заплатити 1 млн 109 тис. 466 грн, але в ході торгів Inmind Analytics запропонувала 708 тис. грн. Конкуренти пропонували свої послуги дорожче.
Дослідження аудиторії буде проводитися в 3 етапи. На першому компанія проведе 30 глибинних інтерв'ю до 60 хвилин кожне (8 інтерв'ю з користувачами Укрпошти, 16 - з не користувачами, які надають перевагу конкурентам, 6 - B2B, вірогідно, з працівниками Укрпошти). На цьому етапі дізнаються про досвід людей при користуванні Укрпоштою та аналогами, перешкоди, образ бренду, очікування від Укрпошти, "емоційну залученість". В анкеті буде 55 питань.
На другому етапі опитають 1200 людей через мобільний застосунок. Тут дізнаються, які у людей мотивацій та бар'єри користуватися Укрпоштою та що люди чули про різні послуги, які надає компанія, як уявляють собі бренд Укрпошти. Опитувати будуть лише у містах і селах, де є конкуренти Укрпошти, в анкеті також 55 питань.
На третьому етапі знову опитають інших 1200 людей у містах і селах, де є конкуренти, через спеціальний мобільний додаток. Тут потрібно буде з'ясувати "сприйняття бренду Укрпошти" людьми та "шляхи користувачів". На основі цього маркетологи зроблять свої гіпотези.
Згідно з даними аналітичної платформи YouControl, ТОВ "Інмайнд Аналітікс" заснована у 2013 році у Києві. Хоча на своєму сайті компанія позиціонує роботу з 2004 року (вірогідно, від іншої юридичної особи). Вони зазначають, що співпрацювали з Comfy, Lenovo, Fozzy, Novus, Окко, МХП, Kernel, Ощадбанком, ПУМБ, OTP-Банком, Viber, Bosch, "Київстаром", Mastercard та іншими.
Керує компанією Олена Попова. Власники: Олена Попова, Олена Бондарчук з Броварів (вірогідно, завідувач кафедри психології управління Університету менеджменту освіти, доктор психологічних наук), Андрій Телейко, Надія Малинко з Києва, Леонід Кривонос з Вишгорода.
З 2019 року компанія виграла тендери на проведення досліджень на 5 млн 873 тис. 799 грн у державних організацій. Замовники: Укрпошта, Укргазбанк, ПриватБанк, Укрексімбанк, Нафтогаз України, Ощадбанк, Український інститут.
Нагадуємо, очільник держпідприємства Ігор Смілянський після домислів журналістів і політиків оголосив, скільки становить його дохід. Його середня зарплата за місяць складає близько 970 тис. грн на місяць. Із суми в понад 11,7 млн грн частину складає доплата за доступ до державної таємниці (15% до окладу). Як підкреслює Смілянський, з початку 2022 року він не отримує премії, хоча має на них право за контрактом.
З цих 11,7 млн грн керівник держпідприємства сплатив 2 млн 398 тис. 153 грн податку на дохід в Україні (хоча мав би заплатити 2 млн 110 тис. 191 грн). Також Смілянський заплатив близько 2,1 млн грн податків у США як їхній податковий резидент. "На руки" він отримує 6 млн 926 тис. 930 грн. Інформатор порахував без допомоги Смілянського, скільки він отримував у попередні роки: