«Ця пісня для мене — історія про щось дуже особисте, навіть інтимне. «Нас нема» — це не про втрату, а про втечу в свій окремий світ, де є тільки двоє. Це про тишу, яка часом голосніша за будь-які слова, про той момент, коли весь світ зникає, і залишається лише тепло дотику та глибина погляду".
З початку року витрати склали 1,53 мільйона доларів
У серпні в Facebook українські політики витратили на рекламу як мінімум 468,5 тисячі доларів.
Про це повідомляє рух «Чесно»,- передає Інформатор .
У серпні за рекламу в соціальних мережах політики заплатили вдвічі більше, ніж в липні. Причому більше всього витратили такі політичні проекти, як «За майбутнє», «Слуга народу» і ОТЗЖ. Серед кандидатів в мери в лідерах Борис Філатов (Дніпро), Андрій Пальчевський (Київ) і Ігор Васюник (Львів).
У серпні свої витрати скоротив п'ятий президент та лідер «Європейської Солідарності» Петро Порошенко. Якщо в січні-липні він направив на рекламу в Facebook 52 тис. доларів, то в серпні - тільки 584 долара. Тому екс-президент на 152 місці за витратами.
У серпні збільшили витрати на рекламу у Facebook і потрапили до ТОП-20 дві сторінки, пов'язані з партією ОТЗЖ: Дніпровської міської організації ПП «Опозиційна платформа - За життя» та Дніпропетровської обласної організації ПП «Опозиційна платформа - За життя».
Активізувалися сторінки «Кияни за Олександра Попова», «Юрій Бойко» і «Довіра Полтавщини». До серпня вони не витрачали грошей на рекламу - першої і третьої взагалі не існувало.
Серед потенційних кандидатів в мери в різних містах країни з початку року найбільше витратили Борис Філатов ($ 60,1 тис.), Андрій Пальчевський ($ 35,7 тис.) І Ігор Васюник ($ 14,1 тис.).
Нагадаємо, в Україні 5 вересня стартувала виборча кампанія, а місцеві вибори призначені на 25 жовтня.
Крім того, в Україні відкрили 44 кримінальні справи через місцеві вибори.