В Україні перевіряють випадки дискримінаційної реклами

Ефективність роботи в цьому напрямку значно вища, ніж минулого року

В Україні перевіряють випадки дискримінаційної реклами

За перший квартал 2021 року в Україні завели 46 справ через дискримінаційну рекламу. Основні канали поширення такої реклами - це зовнішня реклама, друковані ЗМІ та соціальні мережі.

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на прес-службу Урядового порталу.

Так, ефективність роботи в цьому напрямку значно вища, ніж  минулого року. Для порівняння, за весь 2020 рік через дискримінаційну рекламу завели 85 справ, прийняли 18 рішень щодо усунення порушень або зупинення реклами та виписали 57 штрафів за порушення законодавства про рекламу на загальну суму 208,2 тисяч гривень.

«Держпродспоживслужба стежить за тим, щоб споживачів не вводили в оману, зокрема і через недобросовісну рекламу. Збільшення кількості виявлених порушень - показник більш ефективної роботи наших фахівців», - розповіла Владислава Магалецька, голова Держпродспоживслужби.

До слова, основні канали поширення такої реклами - це зовнішня реклама, друковані ЗМІ та соціальні мережі.

Нагадаємо, в Україні хочуть заборонити розміщення реклами на дорогах .

Також Інформатор писав, що в Україні зробили крок до боротьби з сексизмом у рекламі .

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут

 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube