ПриватБанк відмовляється повертати киянці вкрадені з рахунків кошти - що вирішив суд

Представник АТ КБ «ПриватБанк» надав суду заяву про розгляд справи за відсутності їх представника, одночасно просив відмовити у задоволенні позову

ПриватБанк
Жінка втратила з рахунків кошти у розмірі 4 426 гривень, які ПриватБанк відмовляється повертати

Жінка втратила з рахунків у ПриватБанку 4 426 гривень. Вона вимагає фінустанову повернути кошти, адже не ініціювала їх зняття. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 12 вересня 2024 року.

9 жовтня 2022 року жінці на телефон надійшов дзвінок з невідомого номера, який вона відхилила. Через деякий час почали надходити різні повідомлення з текстом про оформлення послуг: «Оплата частинами». За одну хвилину з карток списувались суми по декілька переказів. До того, як платіжні картки було заблоковано, відбулось 11 транзакцій та списано з них кошти на загальну суму 4 426 гривень. Громадянка невідкладно подала заяву до поліції про факт вчинення невідомою особою протиправних дій стосовно карткових рахунків. Відомості про кримінальне правопорушення внесені до ЄРДР, а її визнано потерпілою.

Жінка звернулася до відділення АТ КБ «ПриватБанк» з вимогою повернути її викрадені кошти. Банк аргументованого рішення щодо цього інциденту не прийняв, в поверненні незаконно списаних банком коштів відмовив. Згоди з АТ КБ «ПриватБанк» щодо шляхів врегулювання кредитної заборгованості, яка виникла внаслідок шахрайських дій з платіжними (кредитними) картками, не досягнуто. Представник АТ КБ «ПриватБанк» надав суду заяву про розгляд справи за відсутності їх представника, одночасно просив відмовити у задоволенні позову.

Яким було рішення суду? 

Суд задовольнив позов жінки. З акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» на її користь стягнуть кошти в розмірі 4 426 гривень.

"Суд дійшов висновку, що відповідач не надав належних, допустимих та достатніх доказів факту та обставин, які безспірно доводять, що позивачка своїми діями чи бездіяльністю сприяла втраті, незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції за допомогою банкової системи. Натомість, вона вчинила всі необхідні дії, які входять в коло обов'язків клієнта банку при виникненні ситуації з безпідставно списаними коштами з її рахунку, а саме: негайно зателефонував на гарячу лінію АТ КБ «ПриватБанк» та повідомила про несанкціоновані дії з її карткою, звернулась із вимогою про блокування рахунку та надала всю відому їй інформацію про те, що трапилося, звернулась до правоохоронних органів із заявою про вчинення шахрайських дій відносно її карткового рахунку. У зв'язку з цим відсутні підстави для покладення цивільно-правової відповідальності на позивача. З врахуванням зазначеного, суд дійшов висновку, про те, що позовні вимоги позивачки підлягають задоволенню з викладених вище підстав", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube