Схожі кампанії ведуть і інші держкомпанії: ПриватБанк — 28 млн грн на інфлюенсерів у TikTok, YouTube, Instagram тощо; Укрнафта — 360 тис. грн на Reels-відео від блогерів з 50–100 тис. підписників
Укрпошта активно інвестує у рекламу в соцмережах, особливо в TikTok. За даними розслідування «Наші гроші», з початку 2025 року року до 1 листопада Укрпошта витратила 16,62 млн грн на рекламні кампанії, з них значна частка — на співпрацю з інфлюенсерами. Це четверте місце серед держпідприємств після ПриватБанку (129,63 млн грн), Ощадбанку (62,51 млн грн) та Укрнафти (25,94 млн грн).
«Контракт з ТОВ «Універсал МакКанн Медіа» (тендер UA-2025-09-19-012310-a) передбачає розміщення відео на сторінках блогерів у TikTok до жовтня 2026 року. Кожне відео — не менше 15 секунд, українською, з згадкою Укрпошти для позитивного іміджу», — повідомляє видання.
Вартість одного ролика коливається від 24 559 грн (для 50–100 тис. переглядів) до 104 280 грн (для 700 тис.–1 млн переглядів), включно з ПДВ. Блогери мусять мати 80% української аудиторії, без скандалів чи проросійських поглядів. Укрпошта може вимагати видалення контенту, якщо репутація блогера погіршиться.
Схожі кампанії ведуть і інші держкомпанії: ПриватБанк — 28 млн грн на інфлюенсерів у TikTok, YouTube, Instagram тощо; Укрнафта — 360 тис. грн на Reels-відео від блогерів з 50–100 тис. підписників.
Фірма "Юніверсал Маккенн Медіа" на 85% належить мешканцю Лондона Максиму Хандогію та на 15% громадянину Казахстану Арману Маркулову. Зареєстрована у Києві у 2017 році. Максим Хандогій - син Володимира Хандогія, відомого українського дипломата, колишнього посла України у Великобританії (2010-2014) та колишнього позаштатного радника у прем'єр-міністра Дениса Шмигаля та у міністра закордонних справ Дмитра Кулеби.
Під час повномасштабної війни Укрпошта вирішила провести ребрендинг, витративши 78,3 млн грн на оновлення дизайну, логотипу та комунікацій. Це еквівалентно 8 дронам Mavic 3 (по 10 млн грн кожен) або 7,8 тис. FPV-дронів (по 10 тис. грн). Замовником став бренд-стратег Михайло Федоров (Мінцифри), а тендер виграла агенція Banda Agency.