Будемо судитись: адвокат звинуватив ПриватБанк у блокуванні коштів, зібраних для вдови захисника

Адвокат попросив ПриватБанк зв’язатись зним в месенджер, отримати особисті дані дружини загиблого воїна, щоб фінустанова могла поновити рахунок, розблокувати її телефон у оператора і принесли їй свої глибокі вибачення

Адвокат Станислав Ліфлянчик
Адвокат Станислав Ліфлянчик

20 лютого відомий адвокат з Дніпра Станислав Ліфлянчик описав історію блокування картки вдови загиблого захисника України, на яку українці скидали допомогу. Адвокат просить ПриватБанк виправити помилку. Інакше готовий позиватися до держбанку від імені вдови. 

“Трішки більше ніж тиждень тому на фронті загинув мій приятель. З початком повномаштабки він з сім’єю втратив житло через окупацію рідного міста, а потім в березні 2022 року вступив до війська та знаходився в найгарячіших місцях зіткнення. Він був дуже світлою, доброю, позитивною, розумною людиною, люблячим чоловіком і найкращим батьком. Не стало його в одну мить. Ворожий дрон скинув на авто міну… Дружина залишилась вдовою, дитина сиротою і все це в чужому місті, майже без друзів та взагалі без рідних. Звісно, що було відкрито збір коштів на рахунок в «ПриватБанку» в підтримку сім’ї. Рахунок було оформлено на дружину загиблого воїна. Вчора «ПриватБанк» без жодних пояснень закриває рахунок, блокує телефон та надсилає повідомлення, що гроші можна забрати у відділенні. У відділені вдові пояснили, шо рахунок закрито через підозру в шахрайських діях і майже хлопнули дверима перед обличчям своїм «нічим допомогти не можемо». Можете уявити відчуття людини? І от тут мене почало бомбити. Рішення про закриття рахунку прийнято людьми, які прекрасно розуміють що то за збір, а якщо і не розуміють, то згідно до законодавства, повинні запросити пояснення стосовно грошових операцій. Замість цього просто закрили рахунок, заблокували телефон і майже послали. Послали людину, яка втратила чоловіка, що захищав країну та спокій увальнів з банку, які тепер так себе з нею повели. Я злий, шо собака! Мені боляче! І я не розумію як так взагалі можна! Ви взагалі люди чи хто?”, - написав Станислав Ліфлянчик

Адвокат попросив ПриватБанк зв’язатись зним в месенджер, отримати особисті дані дружини загиблого воїна, щоб фінустанова могла поновити рахунок, розблокувати її телефон у оператора і принесли їй свої глибокі вибачення. В протилежному випадку Ліфлянчик готовий виступити її представником в судових процесах та перед Національним Банком України. В коментарі Інформатору Станислав Ліфлянчик повідомив, що ПриватБанк зв’язався з ним та попросив контакти вдови. У ПриватБанку Інформатору повідомили, що вивчають ситуацію.

Після виходу матеріалу Станіслав Ліфлянчик повідомив Інформатор, що ПриватБанк повідомив його про вирішення проблеми. Банк поновив ділові відносини з вдовою, розблокував гроші та приніс вибачення за непорозуміння.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube