У сервісному центрі вказують, що у разі відмови клієнта в отриманні техніки, вони мають змогу забрати її безпосередньо в приміщенні сервісного центру магазину
Чоловік здав до сервісного центру для ремонту ноутбук Apple MacBook. Він заплатив за це 23 тисячі гривень, але техніку йому не повернули. Тож громадянин вимагає від ФОП 168 430 гривень. Про це йдеться у рішенні Октябрського районного суду Полтави, опублікованому 27 червня 2024 року.
У серпні 2021 року чоловік здав до сервісного центру «Avik» для проведення ремонту належний йому макбук. Максимальний термін ремонту було обумовлено 80 днів. Однак макбук повернуто не було.
14.08.2021 року чоловік приніс до сервісного центру «Avik» ноутбук для заміни материнської плати, що було зроблено, відповідно до акту виконаних робіт вартість заміни материнської плати ноутбука становила 23 тисячі гривень. ФОП вказує, що він не надав доказів оплати виконаних робіт. 28.08.2021 року громадянин знову приніс свій ноутбук до сервісного центру «Avik», але для проведення діагностики та ремонту. Відповідно до квитанції ноутбук має сліди використання та містить заявлені ним несправності «після простою в режимі очікування не відображається дисплей, при цьому звук наявний. З'являється хрип динаміків після минулого ремонту». Під час діагностики ноутбука виявлено, що причина виходу з ладу даного ноутбука потрапляння рідини в середину техніки, що підтверджується відповідним актом обстеження сервісного центру магазину. Відповідно до п. 3 квитанції №9051 від 28.08.2021 року, гарантія не розповсюджується на пристрої, котрі зазнали впливу рідини або механічного пошкодження. У разі виходу товару з ладу з вини споживача відсутність передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
"Ноутбук повторно вийшов з ладу з вини споживача через потрапляння рідини в середину виробу, то в цьому випадку дане ламання товару не є гарантійним випадком, як наслідок не повинна бути усунута безоплатно. 14.09.2021 року та 17.11.2021 року було направлено до позивача листи вимоги щодо повернення ноутбука із самим ноутбуком через відсутність гарантійного випадку внаслідок виходу товару з ладу через порушення правил експлуатації техніки, а саме потрапляння рідини у середину пристрою, що призвело до його окислення. У листах було вказано, що у разі його відмови в отриманні техніки, має змогу забрати її безпосередньо в приміщенні сервісного центру магазину", - заявили у сервісному центрі.
Суд частково задовольнив позов чоловіка. З фізичної особи-підприємця на його користь стягнуть вартість переданого макбуку Apple Makbook Pro А2141 у сумі 95 430 гривень, а також компенсацію за завдану моральну шкоду у розмірі 5 тисяч гривень.
"Суд приходить до висновку, що відповідач порушив умови договору, не відремонтував та не повернув позивачу макбук у визначені строки, тому з відповідача слід стягнути на користь позивача вартість макбуку Apple Makbook Pro А2141 у сумі 95 430 гривень. Щодо стягнення вартості ремонту макбука у сумі 23 тисячі гривень, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні даної вимоги, оскільки позивачем не спростовано факт того, що актом виконаних робіт № 2564 від 14.08.2021 року, який було видано працівниками сервісного центру, визначено вартість робіт 23 тисячі гривень та підтверджено факт виконання робіт. Тобто ним було сплачено 23 тисячі за фактично виконану роботу, яка була прийнята ним відповідно до вказаного акту, підстав для повернення даної суми не вбачається", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.