Киянин через несправність ноутбука втратив роботу - чи стягнув суд компенсацію з сервісного центру

Чоловік був вимушений приділяти значний час для розв'язання даної проблеми, багаторазово звертався до сервісного центру та інших органів влади щодо захисту своїх порушених прав як усно, так і письмово

Суд
Чоловік вимагає стягнути з сервісного центру за неякісний ремонт ноутбука компенсацію у розмірі 13 790 гривень

Чоловік неодноразово відносив до сервісного центра ноутбук для ремонту. Однак техніка постійно виходила з ладу, а він втратив роботу. Тож громадянин вимагає стягнути на свою користь компенсацію у розмірі 13 790 гривень. Про це йдеться у рішенні Голосіївського районного суду Києва, опублікованому 17 вересня 2024 року. 

У лютому 2023 року чоловік через несправність ноутбука ASUS звернувся до сервісного центру «F1 centre». За результатами діагностування йому запропонували оновлення програмного забезпечення. Відповідно до отриманого звіту від 28 лютого 2023 року загальна вартість виконаних робіт становила 1 800 гривень. Проте за результатами тестування ноутбука після проведення не гарантійного обслуговування працівники встановили, що ноутбук так і не відновив роботу, а через 15 хвилин вимкнувся і перестав працювати. У зв'язку з цим він повторно звернувся до сервісного центру, де повторно була здійснена діагностика та запропоновано здійснити заміну відеокарти. Відповідно до отриманого звіту про виконані роботи від 13 березня 2023 року був виконаний ремонт материнської плати другого рівня з використанням нових запчастин та матеріалів. Загальна вартість послуги склала 5 309 гривень. У гарантійних зобов'язаннях сервісного цента визначено, що гарантія на використані нові запчастини дійсна протягом 6 місяців з дати звіту.

15 травня 2023 року ноутбук вийшов з ладу втретє, а тому чоловік черговий раз звернувся до сервісного центру. Відповідно до квитанції від 9 червня 2023 року була виконана діагностика та не гарантійний ремонт та запропоновано здійснити заміну відеокарти. На його обурення з приводу того, що він звернувся до «F1 centre» в межах гарантійного строку йому було повідомлено, що гарантійне обслуговування діє в межах 30 днів, оскільки відеокарта є частиною материнської плати, як комплексу, та її запчастиною, а тому на неї не розповсюджується шестимісячний гарантійний строк. Йому повторно було запропоновано замінити відеокарту та повідомлено, що витрати на проведення ремонтних робіт буде покрито коштом компанії, а йому доведеться лише придбати відео карту, вартість якої збільшилася з 3 300 гривень до 4 500 гривень. Вважає свої права порушеними, оскільки придбав новий товар, на який розповсюджується визначена законом гарантія. Діями сервісного центру йому було завдано матеріальної та моральної шкоди. Він був вимушений приділяти значний час для розв'язання даної проблеми, багаторазово звертався до «F1 centre» та інших органів влади щодо захисту своїх порушених прав як усно, так і письмово. Внаслідок неправомірних дій сервісного центру він позбавлений можливості використовувати техніку, яка є засобом отримання доходу, використовується під час роботи, у нього почалися душевні хвилювання, погіршився фізичний та моральний стан, він втратив роботу. 

"18 липня 2023 року позивач у телефонному режимі запрошувався до товариства для задоволення його вимог щодо заміни мікросхеми на нову на безоплатній основі", - заявили у сервісному центрі «F1 centre».

Яким було рішення суду? 

Суд частково задовольнив позов. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ф1 Продакшн» зобов'язали безоплатно усунути недоліки ремонту ноутбука ASUS. Також на користь громадянина стягнуть 1 тисячу гривень у відшкодування моральної шкоди.

"Звертаючись до суду, позивач просить зобов'язати відповідача як безоплатного проведення ремонту та заміни придбаного ним для ремонту товару, так і відшкодування коштів. витрачених ним на ремонт та вартості мікросхеми. Такі вимоги суперечать вимогам даної норми закону. З урахуванням листа відповідача до суду, а також листа відповідача на адресу позивача в липні 2023 року, отримання якого позивач не заперечує та долучає його копію до позову, запропонованої позивачу заміни мікросхеми на нову на безоплатній основі, суд приходить до висновку про часткове задоволення вимог позивача в цій частині, а саме зобов`язання відповідача замінити придбаний товар - мікросхему та безоплатного ремонту ноутбука", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube