В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка
Клієнти Ощадбанку приходять переоформлювати карту для отримання пенсії, але їм розповідають, що карту вони отримають через 2 тижні. Щоб отримати карту зараз треба купити страховку від приватного страхувальника за 150 гривень. Відповідний коментар чоловік залишив 5 червня під публікацією фінустанови.
За словами чоловіка, Ощадбанк нав'язує страховку від приватного страхувальника. Її вартість складає 150 гривень.
"Навіщо ви нав'язуєте страховку від приватного страхувальника? Літні люди приходять переоформлювати карту для отримання пенсії, а їм розповідають, що карту вони отримають через 2 тижні. Щоб отримати карту зараз треба купити страховку від страхувальника "Металайф" за 150 гривень. Це як розуміти? Ви державна установа чи чиясь шахрайська контора? Люди беруть, бо чують невелику суму. Але ж це шахрайство", - скаржиться чоловік.
В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що у відділенні банку працівники можуть тільки запропонувати оформити страховку, та клієнт завжди приймає рішення самостійно щодо її купівлі.
"У відділенні банку працівники можуть тільки запропонувати оформити страховку, та клієнт завжди приймає рішення самостійно щодо її купівлі. Стандартні терміни доставки картки, до 14 календарних днів, якщо ж у відділенні є неіменна картка, її можуть оформити одразу. Напишіть, будь ласка, адресу відділення в яке ви зверталися, та ми перевіримо інформацію щодо консультації працівників", - заявили в Ощадбанку.
Бізнес-клієнти Ощадбанку можуть швидше та зручніше надсилати повний пакет документів за одним запитом, що значно спрощує та пришвидшує бізнес-процеси. Сервіс підтримує широкий спектр документів: ID-картку, закордонний паспорт, податковий номер (РНОКПП), посвідки на постійне і тимчасове проживання, довідку про доходи, свідоцтво про народження дитини, довідку ВПО, актові записи про зміну імені, шлюб чи розлучення, пенсійне посвідчення, документи про освіту, посвідчення ветерана, посвідчення водія, техпаспорт та студентський квиток.
Процес використання мультишерингу максимально простий: клієнт натискає кнопку або сканує QR-код смартфоном з додатком Дія, обирає необхідні документи та підписує запит через Дія.Підпис. Документи автоматично надсилаються з цифровим підписом та печаткою Дії. Навіть якщо у користувача немає всіх документів, система надсилає доступні, а бізнес одразу бачить, що саме не вистачає.
Особливою перевагою нового сервісу є те, що він працює навіть у випадках, коли деякі документи тимчасово недоступні. Наприклад, якщо потрібна довідка про доходи, яка раніше не була доступна для передачі, система автоматично надішле сповіщення, коли документ стане доступним, і завершить процес шерингу. Для підключення мультишерингу підприємцям необхідно налаштувати або оновити інтеграцію з Дією. Послуга є платною для банку, але залишається повністю безкоштовною для громадян, які надсилають документи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.