У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Команда інженерів, яку сформував підприємець-волонтер Юрій Голик разом з партнерами, вдосконалила ударний дрон STING Mad Max
Навіть якщо безпілотник успішно показав себе у фронтовій роботі, його все одно можна зробити ще ефективнішим. Тож команда інженерів, яку сформував підприємець-волонтер Юрій Голик разом з партнерами, безперервно вдосконалює свої розробки. Зокрема й ударний дрон STING Mad Max. Підприємець розповів, що завдяки апгрейду програмного забезпечення робота коптера стане більш точною та автономною.
Ударний Mad Max вже ефективно працює на фронті. Летить на 10 км, несе вантаж до 3 кг, а головне – попри вплив РЕБ повертається до оператора, адже вся лінійка STING має захищений зв’язок і телеметрію. Але інженери ще трохи почаклували над програмним забезпеченням, тож безпілотник навчився виконувати низку додаткових "команд".
Тепер бомбер може утримувати точку та висоту. В нищенні ворожих позицій та складів БК надзвичайно важлива точність, тож така фіксація коптера у просторі дозволить робити скиди більш прицільно. Mad Max – дрон багаторазового використання. Після скидання вантажу він повертається до наших бійців, а з новими налаштуваннями може робити це без використання GPS-навігатора та відеозв'язку.
Також розробники навчили Mad Max бути автономним в бойових вильотах. Можна буде заздалегідь запланувати весь маршрут, задати висоти, координати цілі, автоматичний скид боєприпасу і повернення на точку зльоту. Як розповідають конструктори, ця функція може стати в нагоді передусім в нічний час, адже не вимагатиме контролю польоту по камерам.
"Хоча наш бомбер STING Mad Max вже давно воює і є багато відгуків, але ми практично щодня продовжуємо самі відчувати його можливості у полях. Багато десятків тестів. Це дає можливість вносити зміни у роботу окремих вузлів. Тепер це все потрібно протестувати. І якнайшвидше. Щоб нові партії наших бомберів були якнайбільш продуктивні і зручні", - підкреслив Юрій Голик.
Партнерський матеріал
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.