Які є пільги на комуналку для мешканців гуртожитків, пояснили в Пенсійному фонді

Мешканці гуртожитків мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, організація, що здійснює управління гуртожитком, повинна надати запит до ПФУ

Пенсійний фонд
Мешканці гуртожитку мають право на пільги - ПФУ

Правила надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг регламентуються Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України. Там же визначений порядок надання пільг для мешканців гуртожитків.

В Пенсійному Фонді пояснили, що, якщо організація, що здійснює управління гуртожитком, надасть на запит територіального управління Пенсійного фонду України інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, якими особа користується як мешканець гуртожитку, а також про ціни та тарифи на ці послуги, то саме на них можуть бути призначені пільги.

Основні послуги та платежі, на які надаються пільги:

  • житлова послуга – послуга з управління багатоквартирним будинком;
  • комунальні послуги – послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами;
  • плата за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг.

«Для призначення пільг особа має бути на обліку в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, та звернутися до органу Пенсійного фонду України з відповідною заявою про надання пільг за встановленою формою. У заяві заповнюються в тому числі дані щодо тих житлово-комунальних послуг, якими пільговик користується, назва та особовий рахунок організації, що надає послуги», - зазначили у ПФУ.

Під час опрацювання документів територіальні управління Пенсійного фонду України направляють до управителів будинків, надавачів послуг запит для підтвердження розміру внесків/платежів на оплату витрат на управління будинком, цін і тарифів на послуги. Після отримання відповідей відомості перевіряються та приймається рішення про призначення пільг.

Управителі багатоквартирних будинків ОСББ можуть надавати ПФУ відомості, необхідні для призначення субсидій та пільг, зручним способом

У ПФУ повідомили, що для призначення пільг, а також житлових субсидій за експериментальним проєктом управителі багатоквартирних будинків та ОСББ разово подають Пенсійному фонду України відомості про адреси обслуговування і розмір внесків. Детально про це пояснили на офіційні сторінці фонду.

Для призначення житлових субсидій за загальними правилами відомості про розмір внесків або платежів об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та суму простроченої понад три місяці заборгованості з оплати витрат на управління багатоквартирним будинком надаються управителями, ОСББ на запит органів Пенсійного фонду України. Це робиться щоразу при призначенні житлової субсидії за зверненням особи або без її звернення.

Крім того, передбачено надання управителями, ОСББ інформації про зміни ціни на послуги, розмірів внесків, форми управління багатоквартирним будинком. Така інформація подається протягом п’яти календарних днів з дати прийняття відповідних рішень (із зазначенням підстав таких змін та поданням документів, що їх підтверджують), уточнили у ПФУ.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube