Як збільшити продажі інтернет-магазину за допомогою SEO: знайомство з воронкою ключових слів
Як збільшити продажі інтернет-магазину за допомогою SEO: знайомство з воронкою ключових слів
Як збільшити продажі інтернет-магазину за допомогою SEO: знайомство з воронкою ключових слів
99,22% користувачів ігнорують посилання з другої сторінки пошукової видачі (дослідження Backlinko). Це говорить про те, що інтернет-магазини, що недооцінюють SEO-оптимізацію, можуть сподіватися тільки на рекламу. Для збільшення органічного трафіку, що приносить конверсію, запропонуйте користувачеві якісний товар з продуманим УТП і оптимізуйте сайт інтернет-магазину. Як це зробити - читайте далі.
Нема часу займатися SEO самостійно, але дуже потрібна пошукова оптимізація сайту інтернет-магазину? Зверніться до агентства інтернет-маркетингу Webpromo. Команда проєкту проведе SEO-аудит, оптимізує та розширить структуру вебресурсу, допоможе зняти санкції пошукових систем та забезпечить збільшення органічного трафіку за мінімальної вартості ліда.
З чого складається SEO-просування інтернет-магазину?
Пошукова оптимізація сайту у сфері e-commerce стоїть на трьох китах:
- Структура веб-ресурсу. Розробка оптимізованої структури починається зі збирання семантичного ядра. Визначте, за якими запитами шукатимуть товари вашого інтернет-магазину. Кластеризація ключових слів дозволить сформувати найкращу з погляду пошукових алгоритмів структуру.
- Наповнення карток товарів. Вставляйте ключові слова в описи товарів, прописуйте їх у title та description, заповнюйте теги alt у зображеннях.
- Зовнішня маса посилань. Пошуковим алгоритмам важливо, щоб ваш ресурс посилалися інші авторитетні сайти. Що більше таких зовнішніх посилань, то краще ранжуються сторінки інтернет-магазину.
З додаткових напрямків роботи — внутрішнє перелінкування, технічний стан сайту та юзабіліті.
Воронка ключових слів
Воронки ключових слів - це те, як ваш товар шукатимуть користувачі на різних етапах прийняття рішення про купівлю. Збір семантики полегшують послуги Serpstat, A-parser, Semrush.
Воронка ключових слів складається з таких етапів:
- Пошук інформації. Це етап збору даних для подальшого ухвалення рішення. Найчастіше основний ключ доповнюється брендовим чи географічним запитом, популярні ТОПи та характеристики. Приклад: "гітари Cort", "ТОП електрогітар", "гітара акустична 7 струн Львів".
- Порівняння цін. На цьому етапі користувачі вже знають, чого хочуть і вирішують, скільки вони готові за це заплатити. У запитах фігурують варіації слова "ціна": "чайник Electrolux скільки коштує", "ноутбук HP недорого у Чернігові".
- Вибір інтернет-магазину. Тут користувачі вибирають конкретне місце, де робитимуть замовлення. До головного ключа додають брендовий запит, назву інтернет-магазину, слово "оригінал": "Тример Philips Rozetka", "Lego оригінал".
- Рішення про покупку. Користувачі шукають переваги, здатні їх переконати зробити замовлення: "iphone 11 купити на виплат", "книгарня Є промокоди", "гіпсокартон Рівне безкоштовна доставка".
- Покупка. Тих, хто готовий придбати товар, за ключовим словом "купити", ведіть відразу на сторінку оформлення замовлення.
Приділяючи достатньо уваги пошуковій оптимізації інтернет-магазину, ви зможете урвати на свою користь частину органічного трафіку у великих маркетплейсів без значних витрат на рекламу - серйозний аргумент на користь SEO.
Рекламний матеріал
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.