Як виправити помилки щодо персональних даних в Пенсійному фонді - інструкція

Найзручніше та найшвидше внести уточнення через особистий персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України

Робота з веб-порталом Пенсійного фонду України Фото: Пенсійний фонд України
Робота з веб-порталом Пенсійного фонду України Фото: Пенсійний фонд України

В разі виявлення застрахованою особою в Особистому кабінеті некоректних, неактуальних або неправильних відомостей в своїх анкетних даних (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця проживання) можна подати Анкету застрахованої особи для уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб та документи, що їх підтверджують (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта). Про це 7 жовтня повідомляє Пенсійний фонд України.

Особливо це актуально в умовах ведення Електронного реєстру листків непрацездатності. Тому що формується електронний лікарняний в Реєстрі електронних листків непрацездатності на підставі медичного висновку, внесеного в електронній системі охорони здоров’я, в разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб. Тобто якщо за результатами автоматичного пошуку особа знайдена в Реєстрі. Тому дуже важливо, щоб інформація в Реєстрі застрахованих осіб була актуальною та достовірною, інакше в Реєстрі електронних листків непрацездатності не буде створено електронний листок непрацездатності.

Найзручніше та швидше сформувати таку Анкету через особистий персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України. Разом з Анкетою надаються документи, що підтверджують будь-які зміни: паспорт громадянина України чи інший документ, що посвідчує особу, документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта.

Вебпортал Пенсійного фонду

Послугами вебпорталу можуть скористатися громадяни різних вікових категорій, зокрема застраховані особи, які відповідно до законодавства підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і за яких сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок. За умови офіційного працевлаштування і повної сплати страхових внесків застрахована особа має гарантії соціального захисту під час здійснення трудової діяльності та пенсійного забезпечення в майбутньому. 

В особистому кабінеті користувача на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України відображені дані персональної електронної облікової картки, створеної на кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, де зберігається інформація про заробіток людини, стаж. Увійти в особистий кабінет застрахованої особи на вебпорталі можливо, авторизувавшись в один зі способів:

  • за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП),
  • банківської картки (BankID),
  • Дія.Підпис.

У режимі реального часу можна отримувати доступ до персональної інформації та онлайн-послуг, а саме:

  • перевіряти актуальність персональних даних;
  • перевіряти страховий стаж і заробітну плату;
  • отримувати електронні довідки щодо набутого страхового стажу та заробітної плати (ОК-5 та ОК-7);
  • перевіряти наявність листків непрацездатності та записи тимчасової непрацездатності;
  • подати документи про трудову діяльність для оцифрування;
  • розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії і вік виходу на пенсію.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити