Електронні сервіси Пенсійного фонду - як ними користуватися

Завдяки електронним сервісам ПФУ можна отримувати доступ до персональної інформації та онлайн-послуг у режимі реального часу

ПФУ
ПФУ про сучасні електронні сервіси

До сучасних електронних сервісів Пенсійного фонду України належать вебпортал електронних послуг ПФУ та мобільний застосунок «Пенсійний фонд». З їх допомогою онлайн можна вирішити більшість питань щодо пенсійного забезпечення, страхових виплат, субсидій та пільг. Про це повідомили у пресслужбі ПФУ.

Послугами вебпорталу можуть скористатися громадяни різних вікових категорій, зокрема застраховані особи, які відповідно до законодавства підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і за яких сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок. За умови офіційного працевлаштування і повної сплати страхових внесків застрахована особа має гарантії соціального захисту під час здійснення трудової діяльності та пенсійного забезпечення в майбутньому.

В особистому кабінеті користувача на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України відображені дані персональної електронної облікової картки, створеної на кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, де зберігається інформація про заробіток людини, стаж. Увійти в особистий кабінет застрахованої особи на вебпорталі можливо, авторизувавшись в один зі способів:

  • за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП),
  • банківської картки (BankID),
  • Дія.Підпис.

У режимі реального часу можна отримувати доступ до персональної інформації та онлайн-послуг, а саме:

  • перевіряти актуальність персональних даних;
  • перевіряти страховий стаж і заробітну плату;
  • отримувати електронні довідки щодо набутого страхового стажу та заробітної плати (ОК-5 та ОК-7);
  • перевіряти наявність листків непрацездатності та записи тимчасової непрацездатності;
  • подати документи про трудову діяльність для оцифрування;
  • розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії і вік виходу на пенсію.

Е-пенсійне посвідчення можна отримати значно швидше, ніж паперове

18 грудня 2024 року Пенсійний фонд України реалізував новий сервіс, що дозволяє пенсіонерам оперативно отримати е-пенсійне посвідчення, яке буде відображатись у застосунку «Дія». Сформувати такий е-документ можна через вебпортал електронних послуг ПФУ, або звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду. Е-пенсійне посвідчення можна отримати значно швидше за паперовий варіант, зазвичай за кілька днів з моменту звернення. Для формування та використання е-пенсійного посвідчення людині потрібно знати свій реєстраційний номер облікової картки платника податків, встановити мобільний застосунок «Дія» та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію. Кому може бути корисним новий сервіс:

Наразі в Україні існує вже три варіанти пенсійного посвідчення:

  • традиційне паперове пенсійне посвідчення, яке можна отримати, заповнивши в сервісному центрі Пенсійного фонду України анкету або надіславши заяву на виготовлення документа через вебпортал електронних послуг Фонду, або мобільний застосунок “Пенсійний фонд”;
  • електронне пенсійне посвідчення у вигляді платіжної картки, яке видавалось АТ «Ощадбанк»;
  • е-пенсійне посвідчення.

Е-пенсійне посвідчення може бути сформовано за наявності в Реєстрі застрахованих осіб відомостей про призначення особі пенсії.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube