Електронна трудова книжка удосконалила облік трудової діяльності українців, зменшила паперовий документообіг та пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів, а також надала можливість звірити свій стаж, у тому числі набутий до 01.01.2004 року
В Україні дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження досвіду роботи під час працевлаштування. Для цього в онлайн-режимі потрібно сформувати витяг з електронної трудової книжки, скориставшись вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України. Про це повідомили у пресслужбі ПФУ.
У ПФУ нагадали, що в Україні з 10 червня 2021 року офіційно діють електронні трудові книжки – цифрові аналоги паперових трудових книжок. Електронна трудова книжка удосконалила облік трудової діяльності українців, зменшила паперовий документообіг та пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів, а також надала можливість звірити свій стаж, у тому числі набутий до 01.01.2004 року.
"Дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження досвіду роботи під час працевлаштування. Для цього в онлайн-режимі потрібно сформувати витяг з електронної трудової книжки, скориставшись вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України", - вказали у ПФУ.
"Усі сформовані в системі діяльності Пенсійного фонду України довідки зберігаються та є доступними в мобільному застосунку «Пенсійний фонд України»", - додали в ПФУ.
Трудова книжка – це основний документ, що підтверджує набутий стаж роботи до 1 січня 2004 року. Порядок заповнення трудових книжок визначено Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 року № 58 (Інструкція). Прізвище, ім’я, по батькові працівника (ПІБ), зазначені в трудовій книжці, мають відповідати ПІБ за паспортом. У разі наявності розбіжностей щодо написання ПІБ до трудової вносяться зміни. Так, згідно з п. 2.13 Інструкції зміна запису, зокрема про ім’я, вноситься на першій сторінці трудової книжки: однією рискою закреслюють ім’я, що внесено з помилкою, і записують правильне. На внутрішньому боці обкладинки зазначають відповідні документи, що є підставою для внесення зміни, які завіряються підписом уповноваженої особи, печаткою підприємства або відділу кадрів. Це може зробити уповноважена особа за останнім місцем роботи на підставі документа працівника, у цьому разі із зазначенням його номера та дати видачі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.