Як сформувати витяг з електронної трудової книжки онлайн - покрокова інструкція від ПФУ

Електронна трудова книжка удосконалила облік трудової діяльності українців, зменшила паперовий документообіг та пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів, а також надала можливість звірити свій стаж, у тому числі набутий до 01.01.2004 року

ПФУ
У ПФУ надали алгоритм дій, як сформувати витяг з електронної трудової книжки онлайн

В Україні дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження досвіду роботи під час працевлаштування. Для цього в онлайн-режимі потрібно сформувати витяг з електронної трудової книжки, скориставшись вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України. Про це повідомили у пресслужбі ПФУ.

У ПФУ нагадали, що в Україні з 10 червня 2021 року офіційно діють електронні трудові книжки – цифрові аналоги паперових трудових книжок. Електронна трудова книжка удосконалила облік трудової діяльності українців, зменшила паперовий документообіг та пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів, а також надала можливість звірити свій стаж, у тому числі набутий до 01.01.2004 року.

"Дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження досвіду роботи під час працевлаштування. Для цього в онлайн-режимі потрібно сформувати витяг з електронної трудової книжки, скориставшись вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України", - вказали у ПФУ.

Як сформувати витяг з електронної трудової книжки онлайн

  • Увійдіть на вебпортал Пенсійного фонду України за посиланням.
  • Авторизуйтеся зручним для себе способом – за допомогою (КЕП) або банківської картки ID.GOV.UA.
  • Оберіть в розділі «Комунікації з ПФУ» пункт «Запит на отримання електронних документів»
  • Оберіть необхідний тип звернення з переліку – «Витяг з ЕТК».
  • Поля запиту заповнюються автоматично. У разі відсутності, зазначте номер телефону та обов’язково заповніть клітинку біля пункту «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних» та натисніть «Відправити до ПФУ».
  • Після відправки запиту натисніть «ОК».
  • Документ формується декілька хвилин. Перевірити результат опрацювання запиту можна в розділі «Мої звернення». Натисніть на піктограму стрілочки вниз, щоб розгорнути вкладку.
  • В розгорнутому полі завантажте файл документа в форматі pdf.
  • Відкрийте файл та ознайомтеся з даними витягу з вашої електронної трудової книжки.

"Усі сформовані в системі діяльності Пенсійного фонду України довідки зберігаються та є доступними в мобільному застосунку «Пенсійний фонд України»", - додали в ПФУ. 

Чи може помилка у трудовій книжці стати проблемою для призначення пенсії?

Трудова книжка – це основний документ, що підтверджує набутий стаж роботи до 1 січня 2004 року. Порядок заповнення трудових книжок визначено Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 року № 58 (Інструкція). Прізвище, ім’я, по батькові працівника (ПІБ), зазначені в трудовій книжці, мають відповідати ПІБ за паспортом. У разі наявності розбіжностей щодо написання ПІБ до трудової вносяться зміни. Так, згідно з п. 2.13 Інструкції зміна запису, зокрема про ім’я, вноситься на першій сторінці трудової книжки: однією рискою закреслюють ім’я, що внесено з помилкою, і записують правильне. На внутрішньому боці обкладинки зазначають відповідні документи, що є підставою для внесення зміни, які завіряються підписом уповноваженої особи, печаткою підприємства або відділу кадрів. Це може зробити уповноважена особа за останнім місцем роботи на підставі документа працівника, у цьому разі із зазначенням його номера та дати видачі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube