Українцям пояснили, як повернути кошти за квиток на поїзд
Пасажири Укрзалізниці можуть повернути квиток, якщо раптом змінилися плани. Повернути квиток можна й онлайн, і через касу. Проте важливо зауважити, що є певні виключення.
Як передає ТСН, повернути квиток на потяг можна до відправлення. Це можливо зробити через касу на вокзалі, або онлайн - через особистий кабінет на порталі Укрзалізниці (або в застосунку). Пасажиру повертають повну вартість квитка, якщо це купе. Якщо ж це плацкарт, то повертають лише половину вартості. Це за умови, якщо пасажир повертає квиток не пізніше, аніж за шість годин до відправлення поїзда.
Як повернути квиток? Якщо повертати квиток потрібно через касу, то необхідно надати документ, що засвідчує особу пасажира (паспорт, військовий квиток, посвідчення водія, студентський квиток, службове посвідчення). Касир назве суму, яка буде повернена пасажиру.
Якщо повертати квиток потрібно онлайн, то для цього потрібно:
Водночас є квитки, які можна повернути виключено через касу. Йдеться про міжнародні рейси:
Якщо пасажир не має можливості повернути квиток самостійно, то це можуть зробити його родичі. Для цього потрібно лише надіслати електронний квиток електронною поштою або через інший месенджер. Родичі пасажира повинні принести до каси роздрукований квиток на форматі А4, документ, що посвідчує особу того, хто повертає квиток, і заповнити заяву на претензійне повернення. У заяві необхідно вказати банківський рахунок, з якого був сплачений квиток.
Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця запропонувала новий сервіс для пасажирів: тепер онлайн можна замовити спеціальні вагони для осіб з інвалідністю. Сервіс призначено для осіб з інвалідністю першої групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують. Заявку потрібно подати через онлайн сервіс УЗ принаймні за три доби до дати запланованої подорожі: відповідь повинна надійти приблизно за добу. Оплатити такі квитки необхідно в касі не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда.
Також уповноважений Верховної Ради України з питань захисту державної мови Тарас Кремінь розповів, що в Укрзалізниці змінили квитки. Як виявилося, це сталося після того, як у посадочному документі міжнародного сполучення виявили, що відомості для пасажира, умовні позначки й типи вагонів, при його поверненні через інтернет-сервіс залізниці, подані виключно недержавною мовою. У компанії пояснили, що причина - технічна помилка. Тепер, сказав Тарас Кремінь, в Укрзалізниці виправили ситуацію. Омбудсман також нагадав, що відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної":
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.