"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
- Цю пісню я співала мамі, коли була маленькою. Зараз я співаю її з тою самою любов'ю, але вже дорослим голосом. Українською мовою. Тому що тепер і я, і країна, і час зовсім інші. Це не кавер. Це моє нове "дякую" мамі... Усім мамам України, - каже SWOIIA.
Скаргу можна подати, якщо послуги надали з порушеннями, образили клієнта або виникли інші проблеми в процесі співпраці з Укрпоштою
Клієнти Укрпошти мають право на подання письмової скарги. Це дозволить розв'язати конкретне питання або проблему (втрата листа, посилки, затримка у доставленні). Також можна отримати компенсацію або внести пропозиції щодо покращення роботи поштового оператора.
Як повідомляє "Роби бізнес", скаргу можна подати, якщо послуги надали з порушеннями, клієнта образили або виникли інші проблеми в процесі співпраці з Укрпоштою. Хто виступає сторонами в документі:
Скаргу складає клієнт або його представник. Документ повинен бути чітко сформульованим, без емоційних висловлювань, з аргументованими претензіями. Після складання скарга надсилається до відділення Укрпошти або до її центрального офісу. Зазвичай, після розгляду скарги, представник Укрпошти повинен зв’язатися з клієнтом та розв'язати проблему.
Важливою умовою розгляду скарги на Укрпошту є наявність доказів, що підтверджують порушення. До них можуть належати:
При поданні скарги на Укрпошту слід дотримуватися наступних правил. Вона має бути написана українською мовою та містити всі необхідні відомості, зокрема:
До скарги можуть додаватися документи, що підтверджують порушення. Скарга на Укрпошту є важливим інструментом захисту прав громадян. Якщо ви стали свідком порушення роботи Укрпошти, не зволікайте з поданням скарги до відповідальних органів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.