Поштовий оператор відреагував на звинувачення чоловіка
Чоловік відправив посилку Укрпоштою, однак її так і не отримали через пошкодження під час пересилки. Він неодноразово звертався до поштового оператора з вимогою компенсувати збитки. Це виявилося марним, тож клієнт пішов до суду.
Про це йдеться у рішенні Деснянського районного суду Чернігова. 24.01.2023 чоловік звернувся до суду з позовом до Акціонерного товариства "Укрпошта" про захист прав споживача. Він вимагає стягнути з компанії оголошену цінність пошкодженого при пересиланні товару - кришку багажника для автомобіля Audi А6, 2010 року випуску. Йдеться про суму в розмірі 3 300 гривень. Також клієнт вимагає відшкодувати штраф в розмірі 25 % суми оголошеної цінності поштового відправлення, а саме - 825 гривень.
Укрпошта відреагувала на звинувачення чоловіка. Клієнт відправив товар без опису вкладення та самостійно упакував товар, який прийняли у закритому вигляді із забороною огляду. Тож його вимога про стягнення оголошеної цінності товару є безпідставною.
Чоловік невірно розрахував суму штрафу, яку слід визначати саме від вартості плати за пересилання, що становила 432 гривні 97 копійок, а не від оголошеної цінності товару. Водночас виходячи з того, що він відмовився оплатити послугу за пересилання, клієнт не має права вимагати сплати штрафу за пошкодження товару.
Натомість клієнт вказав, що переданий для відправлення товар був упакований належним чином. Він вважає, що ремонт пошкодженого товару є недоцільним, адже його вартість значно перевищуватиме вартість відновленої задньої кришки багажника.
18.10.2022 чоловік оформив відправлення "Укрпошта Стандарт" - пересилання кришки багажника, із вставленим в неї склом заднього виду. Його мали отримати у поштовому відділенні міста Корець Рівненської області. Оголошена цінність товару - 3 300 гривень, умови оплати - післяплата одержувачем. У цей день у поштовому відділенні Чернігова не працював касовий апарат, а тому на підтвердження замовлення послуги з пересилання товару на Укрпошті виписали паперову квитанцію і роздрукували наліпку на товар із позначкою "огляд не дозволено".
20.10.2022 працівник Укрпошти склав акт про пошкодження відправлення без ознак пошкодження упаковки (вкладення посилки видавало шурхіт битого скла). Через це одержувач відмовився від отримання посилки, а також оплати. Попри неодноразові письмові звернення поштовий оператор відмовився відшкодовувати чоловіку оголошену цінність пошкодженого товару.
Суд вирішив задовольнити позов чоловіка частково. З Укрпошти на його користь стягнуть 3 300 гривень для відшкодування оголошеної цінності пошкодженого товару - кришки багажника для автомобіля Audi А6, 2010 року випуску. Вона залишиться у розпорядженні компанії з метою її реалізації за залишковою вартістю. У задоволенні решти вимог відмовили.
"Стягнути з Укрпошти на користь держави судовий збір у сумі 1 073 гривень 60 копійок", - йдеться у судовому рішенні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.