«Нова пошта» пояснила, що чеки не видають через відсутність касових апаратів
Чоловік просив «Нову пошту» надати квитанції, що він оплатив посилку та відправленні. Але їх він не отримав. Вдруге він хотів відправити листа до суду, проте спочатку у відділені не могли заповнити правильно адресу, а потів помилково заявили, що оплату листа чоловік не сплатив.
У березні 2021 року чоловік замовив ліки з доставкою «Новою поштою». Коли він прийшов до відділення, то оплатив їх карткою «Ощадбанку». Окремо він сплатив за доставку. Після цього попросив видати йому чеки про оплату доставки, ліків та про повернення грошей продавцю.
Однак працівник «Нової Пошти» відповів, що при оплаті банківською карткою чеки не видаються і порадив звернутися на «гарячу лінію» компанії. Клієнт так і зробив, проте це нічого не дало: ні чеки, ні квитанції йому ніхто не видав.
Ця ситуація так вразила чоловіка, що «у нього різко піднявся артеріальний тиск та погіршився стан здоров`я. У зв`язку з переживанням та стресом він втратив нормальний сон, у нього загострилися хронічні захворювання».
Наступний візит до «Нової пошти» відбувся у травні 2021 року. Чоловік прийшов до відділення у Новомосковську Дніпропетровської області та хотів відправити листа до Павлоградського міськрайонного суду. У листі була заява його клієнта про розірвання шлюбу, а також додатки до неї.
Спочатку працівник «Нової пошти» почав оформлювати замовлення на відправку листа казначейської служби у Дніпропетровській області. Однак чоловік заявив, що ці документи адресовані до Павлоградського міськрайонного суду, а не до казначейства. Тобто за зовсім іншою адресою.
Тоді співробітник «Нової пошти» попросив вказати на конверті код суду з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), телефон та прізвище того, кому адресований лист. Чоловік зайшов в інтернет, знайшов дані суду та попросив внести цю інформацію до листа. Але це не влаштувало оператора, тому що у нього були інші дані про отримувача. Чоловік вимушений був забрати лист та піти до дому.
Дома він знов зайшов на сайт Павлоградського міськрайонного суду і знайшов необхідну інформацію. На конверті чоловік вказав код та телефон канцелярії суду. Конкретного прізвища того, хто відповідальний у суді за прийом вхідної кореспонденції на сайті не було. Усі питання, пов`язані з прийомом вхідної кореспонденції вирішує канцелярія суду. Тоді чоловік сфотографував конверт та знов пішов до відділення «Нової Пошти». Оператора знов не влаштувала та інформація, яку вніс клієнт. Він наполягав, що отримувачем листа повинен бути не суд, а якась приватна особа.
Чоловіку уривався терпець. У відділенні він знов зайшов до інтернету і відкрив сторінку суду. Він переконував працівника «Нової Пошти» в тому, що вказані дані на конверті є правильними. Клієнт вважав, що з нього відверто знущаються, але «припускав, що це була помста за події, що відбувалися у березня 2021 року у відділенні «Нової Пошти».
Коли все владналося, чоловік сплатив за відправку 66 грн карткою «Ощадбанку» та пішов до дому, сподіваючись, що всі складнощі позаду. Але цього не сталося. Через три дні чоловік побачив на телефоні пропущений дзвінок та перетелефонував. Виявилося, що дзвонив представник того відділення, на яке мав прийти лист. Він сказав, що документи не потрапили до суду через те, що він нібито не оплатив доставку. А суд відмовився оплачувати його кореспонденцію.
Чоловік знов почав скаржитися на «гарячу лінію» «Нової пошти». Декілька днів поспіль оператор за оператором запевняли, що питання вирішиться. Це таки сталося: лист потрапив до суду, а компанія перепросила в SMS-повідомленні.
Пройти повз таку історію чоловік не міг, тому звернувся із позовом до суду. В ньому він запевняв, що «сервіс, який надали йому працівники «Нової Пошти» можливо охарактеризувати кількома словами: «Повна безвідповідальність та безкарність! Неповага до Клієнта та нехтування його законними вимогами!».
Чоловік просив суд стягнути з «Нової пошти» 10 тис. грн моральної шкоди, а також сплатити понесені судові витрати - 965,08 грн. У відповідь на це в «Новій пошті» заявили, що сплачуючи за доставку чи товар клієнти здійснюють грошовий переказ, під час якого не використовують касові апарати. Тому чеки не друкують та не видають їх клієнтам.
Також за правилами «Нової пошти» при відправці листа до компаній чи установ необхідно зазначати код, ПІБ та мобільний телефон контактної особи. Без вказаної інформації відправлення неможливо. Суд погодився з цим і у грудні 2021 року суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області вирішила, що компанія нічого не повинна виплачувати.
Інформатор розповідав, як продавець відправив «Новою поштою» один iPhone, а назад отримав інший.